سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذرخواهی تهيه كننده «سال تحويل» از عوامل فیلمش

تهيه كننده «سال تحويل» به عوامل فيلم در خصوص دلايل توقف فيلمبردارى نامه نوشت.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تهيه كننده فيلم سينمايى «سال تحويل» در نامه اى به عوامل اين فيلم به دليل وقفه اى كه در فيلمبردارى بوجود آمده عذرخواهى كرد.

سعيد هاشمى در اين نامه در خصوص دلايل توقف "سال تحويل" توضيحاتى داده و عنوان كرده بزودى فيمبردارى اين فيلم از سرگرفته ميشود. در متن اين نامه آمده است:

با سلام  
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای تمامی دست اندر کاران پروژه سينمايي "سال تحویل" و تشکر بخاطر همدلی و همراهیشان تا امروز و اين لحظه 

متاسفانه مدتي است كه بدليل مشكلات مالي كه از  سوي سرمايه گذار بر پروژه  "سال تحويل" وارد (تحميل) شد! ناگزير به تعطيلي موقت پروژه شديم.

از اين رو آسيب هاي  جدي (زيان مادي، روحي و عاطفي) به پروژه و عوامل آن  تحميل شد كه تا مشخص شدن تكاليف چاره اي جز تحمل آن را نداشتيم كه از اين بابت بسيار آزرده خاطر و غمگين هستم.

عبور از این بحران و موانع ممکن نبود مگر با همراهی و تلاش مجدانه ی سیاوش اسعدی عزيزم (كارگردان) كه در تمامی این مراحل  برادرانه کنارم بود که لحظه اي احساس تنهايي، یاس و ناامیدی نکنم... بداند که من به بلندای ماه فکر میکنم و اینکه هیچ شب تاری نمی تواند شکوه ِ نورش را انکار کند. ما نمي دانستيم که در این مسیر طولانی و سخت تنها هستیم وبجز خدای مهربان و اراده و ایمان برای ساخت سال تحویل یاوری نداریم! 

عرضم را كوتاه مي كنم  و در آخر به اطلاع میرسانم با پیگیری و مذاكرات انجام شده ميان بنده و سرمايه گزار محترم پروژه، مشکلات تا حدود زیادی مرتفع شده و با اعلام آمادگي از سوي ايشان (سرمايه گذار) تاچند روز آتی به طور رسمی فیلم وارد مرحله ی تولید میشود. انشاالله. 

مجدد از تمامی عوامل "سال تحویل" که صبوری کردند که بتوانیم فیلمی ماندگار و در خور شان مردم ایران زمین را تولید کنیم تشکر میکنم. 

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید 

هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند 

سعید هاشمی-تهيه كننده




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.