سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اجرای پروژه تحقیقاتی و میدانی پیرامون حاشیه نشینی در اهر

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری شهرداری اهر از آغاز طرح مطالعاتی و تحقیقاتی شهرداری اهر پیرامون حاشیه نشینی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسدی، گفت: حاشیه نشینی یکی از معضلات جدی و اساسی حوزه شهری اهر بوده و دراین راستا شهرداری اهر با مشارکت کارشناسان مرتبط دراین حوزه و همکاری شهرداری اهر عملیات پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقات میدانی پیرامون این معضل در دست اجرا دارد.

وی، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح و شناسایی موانع و راهکارها بتوانیم برای کمک به حل مشکلات حاشیه نشینی با نظرات کارشناسی قدمهای اساسی و عملیاتی برداریم.

اسدی، گفت: متأسفانه عدم رعایت موارد قانونی در ساخت و سازهای غیر مجاز، شاهد بروز مشکلات عدیده ای در ارائه خدمات مناسب به اهالی این مناطق شده است.

وی، اظهار امیدواری کرد با مشارکت ادارات مختلف با فرهنگ سازی مناسب و تسهیل در ارائه مجوزهای تشویقی بتوانیم شهروندان را نسبت به رعایت اصول شهرسازی و ساخت اماکن خود بصورت قانونی در زیباسازی شهرمان و رعایت استانداردها در مبلمان شهری قدمهای اساسی برداریم.

اسدی، تحقق این امر را در گرو همکاری و همراهی مردم با شهرداری عنوان کرد و افزود: شهرداری آمادگی دارد در بهبود امور شهری کمال همکاری را با شهروندان در تحقق این امر و رفع معضل حاشیه نشینی داشته یاشد.

وی، در پایان از آمادگی شهرداری اهر برای مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های عمرانی و فرهنگی با سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.