سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدان میزبان همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سردار شهید همدانی

مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان از برگزاری همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سرلشگر پاسدار شهید سردارحسین همدانی در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهرام دوست پرست با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف بازشناسی و تبیین شخصیت سردار شهید همدانی در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.


وی افزود: همچنین این همایش به منظور معرفی ابعاد شخصیتی این شهید والامقام به جامعه و نسل جوان، معرفی جنبه‌های مختلف نقش ایشان در تداوم انقلاب والگو سازی از سلوک تربیتی وی برای تربیت فرماندهان آینده برگزار می‌شود.

مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان ابراز داشت: همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سرلشگر پاسدار شهید«حسین همدانی» در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: افراد علاقه‌مند به حضور در این همایش می‌توانند آثار خود را در سه محور شهید همدانی شرح حال و فعالیت‌ها، شهید همدانی الگوی اخلاقی- تربیتی و شهید همدانی الگوی مدیریتی و فرماندهی در 22 صفحه حداکثر تا 31 تیرماه به دبیرخانه این همایش واقع در تهران، بزرگراه شهید بابایی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) ارسال کنند.

این همایش از سوی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) و با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، قرارگاه حضرت زینب(س)، سپاه‌های محمد رسول الله(ص) و سیدالشهدا(ع) تهران بزرگ، انصار الحسین(ع) همدان، قدس گیلان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهیدهمدانی و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.