سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

دو ورزشکار گیلانی به اردوی تیمهای ملی والیبال نشسته دعوت شدند

دو ورزشکار گیلانی به اردوی تیمهای ملی والیبال نشسته زنان و مردان ایران دعوت شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان عصر امروز به خبرنگار ماگفت : از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران ، زبده ترین ورزشکاران به اردوهای تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان دعوت شدند که دو گیلانی نیز در جمع دعوت شدگان می باشند .

سعید علیپور در ادامه افزود : بر این اساس ، مهری فلاحی ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه 15 ورزشکار دیگر از سایر استانها به اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران دعوت شدند .

وی اظهار کرد : مهری فلاحی به همراه سایر دعوت شدگان از امروز یکشنبه در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران که تا روز بیستم تیر ماه در کاشان برگزار می شود ، حضور یافته اند  

وی ادامه داد : تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران خود را برای شرکت در پاراالمپیک 2016 برزیل آماده می کند و امیدواریم که مهری فلاحی از گیلان بتواند با موفقیت اردوی آماگی تیم ملی را پشت سربگذارد و به عضویت تیم ملی درآید تا در رقابت های پاراالمپیک برزیل حضور یابد .

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : همچنین میثم علیپور از گیلان نیز به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان مردان دعوت شد .

وی بیان کرد : اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران از روز هشتم تیرماه به مدت دو هفته در تهران برپا می شود تا این تیم در رقابتهای بین المللی لورکوزن آلمان حضور یابد .

علیپور خاطرنشان کرد : امیدواریم که میثم علیپور نیز بتواند با موفقیت اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سر بگذارد تاعلاوه بر حضور در رقابتهای بین المللی لورکوزن آلمان ، به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات پاراالمپیک 2016 برزیل حضور یابد .

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.