سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی بازی؛

"Rush Rally 2 " خواب را از چشمانتان می رباید!

مسابقاتی که در بازی "Rush Rally 2 " پیش رو دارید در 72 کشور مختلف برگزار خواهد شد که در هر یک از کشورها نیز شرایط زمانی و آب و هوایی خاصی حکم فرماست.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "Rush Rally 2 "یک بازی جذاب مسابقه ای است که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. 


این بازی به راحتی  می تواند شما را برای مدت زیادی سرگرم کند و تقریبا می توان گفت اگر به این بازی علاقه داشته باشید دیگر حوصله تان در زمان اوقات فراغت سر نخواهد رفت. مسابقاتی که در بازی "Rush Rally 2 " پیش رو دارید ، در ۷۲ کشور مختلف برگزار خواهد شد. در هر یک از کشورها نیز شرایط زمانی و آب و هوایی خاصی حکم فرماست. باد ، باران ، برف ، جاده آسفالت ، جاده خاکی و ... تنها گوشه ای از محیط جذاب این بازی می باشد که آن ها را تجربه خواهید کرد.



شما می توانید در گاراژ این بازی به تیون کردن ماشینتان بپردازید و سپس به سایر کشورها برای مسابقه ، سفر کنید. یکی دیگر از بروزرسانی های بزرگ این بازی ، قابلیت بازی آنلاین و یا فراخوانی سایر دوستانتان به مسابقه است. یک قابلیت کاربردی که برنامه نویسان این بازی گذاشته اند، قابلیت فعال و غیرفعال کردن سنسورهای گوشی  است که می توانید سنسورها را غیرفعال کنید و از کلیدهای مجازی بازی استفاده کنید. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.