سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال انحلال صبا جدی است!

تیم فوتبال صبای قم با شرایط فعلی شانس زیادی برای ادامه فعالیت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صبای قم هم به مانند دیگر تیم ها شرایط خوبی ندارد و احتمال باقی ماندنش بسیار کم است .

صبای قم که در سال های گذشته شرایط خوبی داشت و توانسته بود نتایج خوبی کسب کند پس از آن که راهی قم شد دیگر نتوانست آن گونه که باید و شاید عمل کند . اگرچه نتایج این تیم از تیم های مشابه اش بهتر بود و مانند پاس از صفحه روزگار محو نشد اما آن گونه که باید و شاید هم نتوانست عمل بکند .

با پایان لیگ پانزدهم بود که صحبت های از حضور حامیان مالی جدید و بازیکنان بهتر بود . به همین دلیل در همان ابتدا صحبت هایی برای جذب بازیکنان صورت گرفت . ولی از آن جایی که حامی مالی گفته شده پشت صبایی ها را خالی کرد شرایط بسیار متفاوت شد  و خیلی راحت شاکله این تیم از هم پاشید .

در حال حاضر و با شرایط فعلی صبا فاصله ای تا انحلال ندارد . زیرا نه حامی مالی دارد و نه ظاهرا کسی علاقه به حمایت از این تیم دارد .

به هرصورت حالا بسیاری از بازیکنان صبا از این تیم جدا شده اند و با بازیکن جدیدی قراردادی هم امضا نشده است . از طرفی هنوز علی دایی قراردادی را منعقد نکرده است . باید منتظر ماند و دید که آیا سرانجام صبایی ها هم مانند برق شیراز و پاس تهران است یا خیر ؟


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.