سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

آماده باش صد در صدی نیروهای عملیاتی ویژه راهپیمایی روز قدس

از شهروندان گرامی تقاضا داریم در صورت بروز هر گونه حادثه مراتب را با تلفن 125 اطلاع رسانی و مسیر را برای حضور نیروهای امدادی باز نگه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه های انتظامی، امنیتی و امدادی از طریق سیستم یک پارچه مخابراتی همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد.

امیر نجفی با اشاره به تمهیدات برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به منظور آمادگی جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همزمان با رهپیمایی روز قدس تدابیر لازم را به کار خواهد برد.

وی افزود: آماده باش صد در صدی نیروهای عملیاتی، استقرار 9 دستگاه خودروی اطفا حریق سبک و نیم سنگین در نقاط منتهی به مسیر راهپیمایی، استقرار 4 دستگاه خودروی سبک شهری مجهز به سیستم پیشرفته اطفاء حریق (روت فایر) در طول مسیر راهپیمایی و استقرار 5 تیم موتورسوار (دو نفره) مجهز به سیستم اطفا حریق پیشرفته پرتابل و قابل حمل (AFT) در نقاط دارای گره ترافیکی و پر ازدحام از اقدامات سازمان آتش نشانی اهواز در روز قدس خواهد بود.

نجفی ادامه داد: همچنین استقرار 4 تیم امداد و نجات در محل های منتهی به مسیر راهپیمایی، گشت خودرویی مدیران عملیاتی مناطق چهارگانه در سطح شهر مجهز به امکانات اولیه اطفا حریق و استقرار و گشت تیم های امداد آبی و نجات در سطح رودخانه کارون از دیگر اقدامات در این روز است.

وی گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در اهواز، همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه های انتظامی، امنیتی و امدادی از طریق سیستم یک پارچه مخابراتی برقرار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا داریم در صورت بروز هر گونه حادثه مراتب را با تلفن 125 اطلاع رسانی و مسیر را برای حضور نیروهای امدادی باز نگه دارند.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.