سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

برگزاری با شکوه هفته عفاف و حجاب

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری باشکوه هفته حجاب و عفاف در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمدتقی اوکاتی  در کمیسیون صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در زاهدان اظهار داشت: تهاجم گسترده فرهنگی و هدف قرار دادن باورهای اصیل اسلامی از جمله عفاف و حجاب از سوی دشمنان ایجاب می کند که از تمامی ظرفیت ها برای فرهنگ سازی در این حوزه و گسترش باورهای اعتقادی در میان جامعه به ویژه نسل جوان بهره گیری شود.

 وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی های شایسته و همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: تاکنون در تقویم رسمی کشور بزرگداشت عفاف و حجاب تنها به یک روز 21 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد مشهد ختم می شد اما امسال به سبب اهمیت این موضوع از 19 تا 25 تیر به عنوان 'هفته عفاف و حجاب' نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: هفته عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد که برای تحقق آن لازم است همه دستگاه های اجرایی کار فرهنگی وسیع در این حوزه را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فضاسازی محیطی در ادارات با تهیه و نصب پوستر و بنر، استفاده از فضای مجازی و اینترنت، فعال سازی سامانه های ارسال دیتا از طریق بلوتوث، برگزاری کارگاه های توجیهی و تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده از جمله فعالیت های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این هفته است.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.