سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار وحیدی: باید از زبان فرهنگ و هنر برای نمایش قدرت جهان اسلام استفاده کرد

رئیس مرکز راهبردی دفاعی گفت: زبان فرهنگ و هنر، زبانی بین‌المللی است که می‌تواند در جهت نمایش قدرت جهان اسلام به کار گرفته شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و رئیس مرکز راهبردی دفاعی طی گفتگویی با ستاد خبری دومین جشنواره فرهنگی و هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی، درخصوص یکی از محورهای این همایش با عنوان «حماسه پیاده روی اربعین» اظهار داشت: پیاده روی اربعین یک نهضت بزرگ است که تازه در مسیر تکامل خودش افتاده و می‌تواند به بزرگترین حرکت انقلابی اسلامی و حماسی برگرفته از آموزه های دقیق مذهبی تبدیل شود.

وی افزود: این خودش جای توجه و عبرت بسیار دارد که ظرفیت های بزرگی در جهان اسلام و تشیع را به نمایش می‌گذارد. در همین راهپیمایی عظیم از همه ملتها شرکت می کنند و لذا این ظرفیت را دارد که بتواند عواطف و افکار عمومی و دل‌های گروه بسیاری از مسلمین را بهم نزدیک کند. اگر این حماسه توسعه داده شده و خوب پرداخت شود، می تواند روز به روز نقش مهمتری را در توسعه فرهنگ اسلامی در بین ملتها ایفا کند.

وحیدی تصریح کرد: زبان فرهنگ و هنر، زبانی بین‌المللی است که می‌تواند در جهت نمایش قدرت جهان اسلام به کار گرفته شود و برگزاری چنین جشنواره هایی فرصتی مغتنم برای دفاع از اسلام ناب و نمایش چهره پلید استکبار است.

دومین جشنواره فرهنگی و هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی تا 5 مرداد ادامه دارد و  علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www.jashnvareh-sepas.ir و یا کانال تلگرامی انجمن پیشکسوتان سپاس به آدرس telegram.me/sepasngo مراجعه کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.