سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فدراسیون گلف:

اردوی آماده سازی تیم ملی گلف زنان آغاز می شود

نایب رئیس فدراسیون گلف گفت: مسابقات قهرمانی گلف بانوان کشور با هدف شناسایی برترین گلف بازان برگزار می شود و تا هفته آینده نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی گلف بانوان آغاز شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زهرا ناطقی» افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی گلف زنان تا پایان تابستان در دو مسابقه برون مرزی شرکت می کند.


وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 14 تیم از استان های قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری ، لرستان ، خراسان رضوی ، مازندران ، البرز ، خوزستان ، زنجان، سمنان، کرمان ، مرکزی و تهران 29 تیرماه آغاز می شود.
نایب رئیس فدراسیون گلف همچنین افزود: این رقابت ها در دو رده سنی بزرگسال و جوانان و دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود.


وی اضافه کرد: با پایان رقابت های قهرمانی کشور، نفرات برتر بر اساس امتیازات کسب شده و نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند و برترین ها به تورنمنت بین المللی مالزی که مرداد ماه برگزار می شود و رقابت های گلف قهرمانی آسیا که شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.


وی همچنین به مسابقات مینی گلف قهرمانی دختران کشور اشاره کرد و گفت: این رقابت ها نیز با حضور نمایندگان استان های مختلف از پنجم تا نهم مرداد ماه برگزار می شود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.