سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

نجات جان 457 توریست در مازندران

457 توریست با هوشیاری دریابانان مازندران نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده دریابانی مازندران از نجات جان 457 توریست و بازدید کننده از نوار ساحلی دریای خزر در ماه گذشته توسط دریابانان  استان خبر داد و گفت: با توجه به فصل تابستان و سيل عظيم مسافرت توریست ها و گردشگران به مازندران، اين فرماندهی با افزايش حضور نيروها در داخل دریا و نوار ساحلی به خدمت رسانی و ايجاد نظم و امنيت گردشگران پرداخت.

سرهنگ هوشنگ حسینی افزود: دريابانان اين استان در کنار تامين امنيت توریست ها و گردشگران با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرين موفق شدند از شروع طرح دریا تاکنون جان 457 تن از مسافران و گردشگران كه در حال غرق شدن در دريای خزر بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

سرهنگ حسینی گفت: از این تعداد نجات یافتگان سهم مردان تعداد 399 نفر و زنان 58 نفر بود؛ که مشخصا در مناطق خارج از محدوده طرح ساماندهی دریا و در نقاط ممنوعه شنا از دریا بهره مند می شدند.

فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به اينکه اجرای طرح ساماندهی دريا از مطالبات مردم است افزود: دریابانان استان مازندران همواره با برخورد قاطع و قانونی با هنجار شكنان در سواحل، امنيت بيشتری را برای مردم در استفاده از مواهب طبيعی به وجود آورند.

به گفته وی؛ مسافران و گردشگران بايد به توصيه های ماموران توجه و نکات ايمنی را رعايت نمايند تا دچار بروز مشکلاتی جبران ناپذير نشوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.