سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوربخش در افتتاح پروژه مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی:

افتتاح 9 پروژه خدماتی نوین سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای ارائه سرویس مناسب به بیمه شدگان، 9 پروژه خدمات نوین سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح پروژه مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی، که امروز( سه شنبه ) برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ارائه سرویس مناسب به بیمه شدگان با برقراری سامانه آنلاین، استحقاق درمان و ایجاد نسخه نویسی الکترونیک، طی سال های آتی، تمامی کارت های هوشمندی که قابلیت ثبت و ذخیره سازی بخشی از اطلاعات درمانی بیمه شدگان را  دارند، جایگزین دفترچه های درمانی موجود در سازمان تامین اجتماعی می شوند.

وی تصریح کرد: احراز هویت و تایید استحقاق دریافت خدمات درمانی آنلاین، جلوگیری از بروز سوء استفاده های احتمالی، تولید اسناد جعلی، کاهش و مدیریت هزینه های وارده از جمله اهداف اجرای این پروژه ها هستند.

نوربخش با توضیح در خصوص مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی افزود:  سازمان تامین اجتماعی به منظور حفظ و رضایتمندی در میان اقشار مختلف جامعه اعم از مخاطبین مستقیم ( بیمه شده، مستمری بگیر، کارفرما )   و مخاطبین غیر مستقیم،اقداماتی از جمله ایجاد مراکز مشاوره، مرکز تماس 142 و مرکز ارتباط مردمی، امروز راه اندازی شد.

** جلوگیری از حدود 3 میلیون سفرهای درون شهری

در حاشیه این مراسم ، محمد حسن زدا ، معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: تاکنون توانسته ایم دریافت لیست و فیش پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهیم به گونه ای که از حدود 3 میلیون سفر درون شهری جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن سوابق بیمه شدگان در اینترنت، ابلاغ های اینترنتی، صدور دفترچه ها در تمامی شعب و اجرای پرونده الکترونیک از دیگر اقدامات این سازمان هستند که موجب شد تاکنون 110 هزار پرونده اسکن و 30 هزار متر مربع بایگانی، با اجرای این طرح با سرعت انجام شود.

زدا افزود: در امر پاسخگویی، تمامی پرونده ها را به صورت دیجیتالی قرار داده ایم تا در صورت نیاز به اطلاعات پرونده دسترسی امکان پذیر باشد.

زدا عنوان کرد: در سال جاری ، بازرسی هوشمند را نیز در دستور کار قرار داده ایم و در بخش پرداخت متمرکز نیز، توانسته ایم بیش از 2 هزار و 100 میلیون شماره حساب را به صورت متمرکز در آوریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.