سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری اردوهای جهادی خواهران در روستاهای محروم کبودراهنگ

اردوهایی جهادی 10 روزه کبودرآهنگ با هدف خدمت‌رسانی به محرومین و آموزش در روستاهای محروم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرمانده پایگاه حوزه حضرت نرجس خاتون (س) کبودراهنگ گفت: به همت 20 تن از اعضای حوزه خواهران گل‌تپه در پنج روستای آلان سفلی، آلان علیا، سوباشی، گاوزبان و گل تپه از توابع بخش گل‌تپه اردوهای جهادی بسیجیان این حوزه برگزار شد.

سمیه عباسی با بیان اینکه این اردوها به مدت 10 روز برگزار شد، افزود: هدف از این اردوهای جهادی خدمت‌رسانی به محرومین، غنی کردن اوقات فراقت و آموزش است.

فرمانده پایگاه حوزه حضرت نرجس خاتون (س) کبودراهنگ تصریح کرد: آموزش روخوانی قرآن، احکام، مشاوره خانواده، سبک زندگی، بهداشت و درمان، ویزیت رایگان اهالی، برگزاری کلاس‌های صنایع دستی، خیاطی، آسیب‌شناسی ماهواره و تربیت فرزند از جمله فعالیت‌های انجام شده در این اردوها است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده برپایی غرفه‌هایی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط همراه با آموزش‌های دینی برای کودکان، مشاوره با حضور مشاورین مجرب برای خانواده‌ها، معرفی و فروش کتاب بوده است.

عباسی عنوان کرد: غرفه معرفی مدافعان حرم همراه با کلیپ‌هایی از اهداف رزمندگان اسلام و زندگینامه این شهیدان، عفاف و حجاب، فروش محصولات فرهنگی و همچنین فروش محصولات بومی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر غرفه‌های برپا شده بود.

انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.