سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

تجهیز هلال احمر استان سمنان به یک فروند بالگرد امدادی

در دومین روز هفته دولت یک فروند بالگرد امدادی با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشورتحویل هلال احمر استان سمنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در دومین روز هفته دولت در حاشیه آیین تحویل یک فروند بالگرد به هلال احمر استان سمنان گفت: همه بالگردهای هلال احمر به محض وقوع حوادث و سوانح در هر منطقه کشور به محل حادثه اعزام می شوند و اقدامات امداد و نجات و انتقال مصدومان را انجام می دهند.

ناصر چرخ ساز افزود: سازمان هلال احمر در راستای پاسخگویی سریع به حوادث و سوانح در صورت ایجاد آشیانه در استان های کشور به آن استان بالگرد اختصاص می دهد.
وی خاطرنشان کرد : در هفته های آینده نیز چند فروند بالگرد هلال احمر به استان ها نحویل داده می شود.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به آشیانه بالگرد استان سمنان افزود : سمنان جز استانهایی بوده که در دولت یازدهم توانست سریع به تعهدات استانی خود عمل و نسبت به احداث اشیانه بالگرد اقدام کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : آشیانه بالگرد هلال احمر این استان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این طرح به اعتبارات نیازمندیم.
حسن شکراللهی افزود : تمام استاندارهای لازم در ساخت این آشیانه رعایت شده و از جهت زیرساخت و مشخصات فنی و ظاهری بهترین آشیانه در کشور محسوب می شود.
این آشیانه در 10 کیلومتری محور سرخه به سمنان مستقر است.
انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.