سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهوازغ

واگذاری ۲۴۰ واحد مسکن مهر در دزفول

۲۴۰ واحد مسکن مهر در دزفول واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره راه و شهر سازی دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۲۴۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول تکمیل و به شهروندان واگذار می‌شود.

منصور نظریان سیاهپوش اظهار داشت: توجه به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره راه و شهرسازی دزفول تعیین شده است.

وی افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مذکور شاهد توسعه خدمات و تأمین نیازهای شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول عنوان کرد: به همین دلیل و با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 240 واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول تکمیل و به شهروندان واگذار می‌شود.

وی گفت: این واحدهای مسکونی به مناسبت هفته دولت و با هدف تکمیل اجرای مسکن مهر کوی زیبا شهر شهرستان دزفول به شهروندان واگذار می‌شود.

نظریان سیاهپوش بیان کرد: این واحدهای مسکونی  با اعتباری افزون بر 115 میلیارد ریال تکمیل و افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: حدود 90 درصد سهم آورده این واحدهای مسکونی از سوی متقاضیان تأمین شده و در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن هستیم.

رئیس اداره راه و شهر سازی دزفول اظهار کرد: تمام زیرساخت لازم این واحدهای مسکونی شامل آب وبرق نیز برای این متقاضیان در زیباشهر  دزفول فراهم شده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.