سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اسامی بانوان ملی پوش اعزامی به رقابت های جودو قهرمانی آسیا

اسامی تیم های ملی جودوی بانوان ایران در دو رده نوجوانان و جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از سوی نایب رییس امور بانوان فدراسیون جودو اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، آذین ساکی گفت: تیم های نوجوانان و جوانان ایران هر کدام در 5 وزن در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان حضور خواهند یافت.
 
ساکی افزود: ما توانستیم 4 مرحله اردوی متمرکز را برای نوجوانان و جوانان در تهران برگزار کنیم و امیدواریم بچه های ما بتوانند شایستگی های خود را در آسیا بروز دهند.
 
وی افزود: هرچند لازم بود یک تورنمنت خارجی و یا یک اردوی مشترک را با کشورهای همسایه برگزار کنیم اما مقدورات و زمان برگزاری اردوها که توام با المپیک بود اجازه اینکار را نمی داد و مربیان خوب ما تلاش کردند با تمرینات مرتب و منظم بچه ها را برای قهرمانی آسیا آماده کنند.
 
نایب رییس بانوان فدراسیون جودو اضافه کرد: هدف اصلی فدراسیون حضوری شایسته در رقابت های جودوی بازیهای آسیایی اندونزی است و این نوجوانان و جوانان انشالله بتوانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان در بازیهای آسیایی 2018 باشند.
 
وی در پایان اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را بقرار رزیر معرفی کرد:
 
*نوجوانان:
 
لیلا سیاهوشی(همدان)
 
مریم بربط(همدان)
 
محدثه حسینی(خراسان رضوی)
 
نگین نظری(لرستان)
 
صدف بیرانوند(لرستان)
 
 
 
*جوانان:
 
شیوا جهانگیری(همدان)
 
نسیم محمدی(البرز)
 
زهرا باقری- فاطمه رشیدی و سمیه زمانی (همدان)
 
سرپرست: محبوبه خورشیدی
 
سرمربی: مریم ولی بهاروندی
 
مربی: سحر چغلوند
 
تیم های نوجوانان و جوانان ایران طی روزهای 15 و 16 شهریورماه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به شهر کوچی هندوستان اعزام خواهند شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.