سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پنج رتبه برتر مدارس کاشان در بین مدارس استان اصفهان

پنج مدرسه کاشان در ارزیابی اجرای طرح های سالانه مدارس مناطق چهل گانه استان اصفهان برتر شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو با خبرنگاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:دبستان مهندس امینی، دبیرستان های اصفهانیان، نمونه دولتی امام
خامنه‌ای، دخترانه حضرت  نرجس و  حضرت فاطمه زهرا پنج مدرسه‌ای است که در اجرای  طرح‌های مختلف رتبه‌های برتر را کسب‌کرد.
محمود خدمتی، افزود:"دبستان مهندس امینی " رتبه دوم مدارس استان اصفهان را در اجرای طرح "روز همراه با رشد" که هفته آخر اسفند سال گذشته با موضوع کاربست محتوای آموزشی و  مجلات رشد در مدارس ابتدایی برگزار شد به دست آورد.
به‌گفته‌وی، دبیرستان های  اصفهانیان با 171 امتیاز، رتبه سوم در گروه مدارس متوسطه اول و نمونه دولتی امام خامنه‌ای با 188 امتیاز رتبه دوم در گروه مدارس متوسطه دوم را در ارزیابی شاخص‌های سنجش شوراهای دانش آموزی، گرفت.
وی اظهار داشت: دبیرستانهای دخترانه حضرت  نرجس و  حضرت فاطمه زهرا  از مدارس متوسطه کاشان نیز در طرح "همیار معلم"  موفق به عنوان‌های برتر استان اصفهان شد.
مدیر آموزش و پرورش کاشان، نهادینه‌کردن فعالیت‌های گروهی و افزایش تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر را از جمله ماموریت‌های نظام آموزشی برای تربیت شهروندان در
مدیریت جامعه آینده دانست و گفت: بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت های علمی و عملی دانش‌آموزان در نظام آموزشی مدرن برای افزایش میزان تعهد و مسوولیت‌پذیری آنها در قبال رفتارشان ضروری است.
خدمتی، با تاکید بر اینکه تحصیل علم و محتوای آموزشی فقط بخشی از ماموریت آموزش و پرورش است گفت: این ماموریت با انجام فعالیت‌های اجتماعی و تربیتی کامل می‌شود.
و ی در پایان تصریح‌کرد:درصورتیکه اگر آموزش و پرورش، مبنای تحول در جامعه قرار بگیرد، شیوه نگرش و کردار شهروندان تغییر کرده و با سازماندهی اجتماعی، کار جمعی نیز به عنوان یک ضرورت در جامعه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.