سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

جبران خسارت مناطق طوفان زده مازندران

خسارت مناطق طوفان زده مازندران جبران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده ویژه رئیس جمهور امروز در نشست ستاد مدیریت بحران مازندران در قائمشهر گفت: بر اساس هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تامین اعتبار مورد نیاز برای بازسازی مناطق توفان زده ، در کمترین زمان به مردم این مناطق خدمات رسانی می شود.

فریدون افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به برآورد خسارت ناشی از طوفان دیروز به واحدهای مسکونی استان مازندران است و باید در سریع ترین زمان گزارش خود را در اختیار استانداری قرار دهد تا با جمع بندی و ارسال آن به وزارت کشور ، زمینه طرح آن در هیئت دولت برای تامین بودجه فراهم شود.

به گفته وی ؛ خسارت های ناشی از این حادثه در مازندران از محل مصوبات دولت و تسهیلات بانکی جبران می شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور با مطلوب خواندن خدمت رسانی به مردم مناطق حادثه دیده از هشدارهای به موقع و تلاش دستگاههای اجرایی مازندران برای کاهش خسارتهای توفان و نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت قدردانی کرد.

فریدون افزود: ستاد مدیریت بحران با برگزاری نشست روزانه تا رفع کامل مشکل مردم و تامین آرامش خسارت دیدگان در منطقه حضور دارد .

فلاح استاندار مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه تلاش های نیروهای امدادی استان برای رفع مشکل مردم این مناطق همچنان ادامه دارد، گفت: تا اواخر امشب برق و آب همه مناطق توفان زده وصل می شود.

طوفان بامداد جمعه با سرعت 90 تا 130 کیلومتر در ساعت خسارت هایی به واحدهای مسکونی و نیز شبکه آب و برق استان مازندران وارد کرد که میزان خسارت آن در حال بررسی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.