سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر/ عروسک های شیطانی

تسخیر روح و اشیا توسط نیروهای شیطانی، ارواح خبیثه و اجنه همیشه جز موضوعات مورد علاقه ی فیلم سازان ژانر وحشت بوده است، ولی آیا تا بحال شده که قبل از شروع فیلم با نوشته ی "بر اساس یک داستان واقعی" ترس در وجودتان رخنه کند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تسخیر روح و اشیا توسط نیروهای شیطانی، ارواح خبیثه و اجنه همیشه جز موضوعات مورد علاقه ی فیلم سازان ژانر وحشت بوده است، ولی آیا تا بحال شده که قبل از شروع فیلم با نوشته ی "بر اساس یک داستان واقعی" ترس در وجودتان رخنه کند؟

شنیدن اینکه یک عروسک ممکن است توسط شیاطین یا ارواح خبیثه و یا توسط اجنه تسخیر شده باشد برای مردمان قرن بیست و یکم تا حد زیادی خنده دار و یا یادآور فیلمی است که قبلا دیده اند! ولی اگر بشنوید پرونده هایی در مورد عروسک های تسخیر شده وجود دارد چه می گویید!؟ البته این موضوع به معنای این نیست که صحت تسخیر عروسک ها ثابت شده است بلکه به معنای آن است که مدعیانی در این زمینه وجود دارد. البته در این لیست با افسانه های محلی نیز برخورد می کنید، افسانه هایی که توسط مردمانی به شدت مورد قبول است ولی شما آنها را خیلی جدی نگیرید.

جولیت:

جولیت عروسکی است با نفرینی خاص است، نفرینی که نسل به نسل از مادر به دخترش می رسد؟ چون این عروسک روح عزیزان دختر را در خود حبس می کند. گفته می شود که هر دختری که این عروسک را داشته باشد صاحب دو فرزند می شود، یک پسر و یک دختر که پسر بعد از سه روز به خاطر نفرین عروسک جان خود را از دست می دهد و روحش درون جولیت اسیر می شود. از این به بعد وظیفه ی خواهر است که از روح برادر متوفی خود و پسرهای قبلی نسل خود مراقبت کند. این عروسک در حال حاضر در اختیار دختری است به نام آنا که خواستگار جدش بعد از آنکه نتوانست با او ازدواج کند این عروسک را به او داد!





اوکیکو:

نفرین اوکیکو در موهای نقره ای رنگش است. در سال ۱۹۱۸ این عروسک به دختری به نام اوکیکو هدیه داده شد ولی دختر یک سال بعد بر اثر بیماری در گذشت و مادر و پدرش برای او مقبره ای درست کردند و عروسک را به عنوان یادواره در وسط آن قرار دادند. موهای عروسک شروع به رشد کرد و ازهمینجا بود که والدین اوکیکو باور پیدا کردند که روح دخترشان در عروسک حلول کرده. این عروسک به معبد مانجی در ایماویزاوای ژاپن منتقل شد. در سال ۱۹۳۸ موهای عروسک کوتاخ شد ولی دوباره رشد کرد. ادعا می شود که عروسک مورد آنالیز قرار گرفته و موهایش واقعی است!





عروسک وودو:

عروسک های وودو عروسک هایی هستند که در قصه ها و افسانه های غربی حضور دارند، عروسک هایی که با داشتن مشخصه هایی از یک نفر به عنوان نماینده ای از او عمل می کنند و فردی که وودوی دیگری را ساخته می تواند از طریق این عروسک به او آسیب برساند. البته عروسک لیست ما داستانش فرق می کند. این عروسک در سایت eBay توسط یک زن تگزاسی خریده شده بود، عروسک ساخته ی نیواورلئان بود وفروشنده برای خرید قوانینی مشخص کرده بود، گویا این خانم قوانین را رعایت نمی کند و اتفاقات وحشتناک تازه شروع می شود. شب ها وقتی می خوابید کابوس می دید و بدنش پر از جای زخم می شد، او عروسک را دوباره در eBay می فروشد ولی فردایش عروسک را دم در پیدا می کند!





روبرت عروسکه:

این عروسک یکی از معروفترین عروسک های تسخیر شده در جهان است. صاحب این عروسک پسر بچه ای به نام رابرت یوجین اوتو از فلوریدای آمریکا بود. جین کوچک عاشق عروسکش بود و اسم رابرت را او به عروسک داد. جین رابرت را همیشه همراه داشت و همه جا می برد و وقتی چیزی می شکست و یا گم می شد جین صادقانه همه چیز را به گردن رابرت می انداخت، احتمالا آن موقع ها پدر مادرش به بهانه ی کودکشان می خندیدند ولی نمی دانستند که چه وحشتی پشت این بهانه بوده است. کم کم مسئله بغرنج شد، جین دیگر عروسکش را دوست نداشت و از او می ترسید، پدر و مادرش هم از او می ترسیدند، چندین بار از پشت در اتاقی که رابرت در آن بود صدای مرد غریبه ای شنیدند و فقط خود آنها نبودند که این ادعا را داشتند، مهمان هایشان هم این صدا ها را می شنیدند. این عروسک در حال حاضر در موزه ی مارتلو قرار دارد و همان ادعا ها در مورد شکستن اشیا، گمشدنشان و صدای یک مرد از کارکنان این موزه شنیده می شود!





آنابل:

آنابل معروفترین عروسک در این لیست است. البته به لطف هالیوود که از روی آن فیلم آنابل را ساخته است. دونا و انجی دو هم خانه بودند که صاحب این عروسک بودند. (البته مشخص نیست از کجا وچگونه) آنها در ابتدا به جابجا شدن های این عروسک هیچ عکس العملی نشان ندادند و آن را به حساب خستگی گذاشتند ولی کم کم با تکه کاغذ هایی روبرو شدند که با خط بچگانه ای رویشان جملاتی مانند "به لو کمک کنید" و یا " به ما کمک کنید" نوشته شده بود. آنها سریع به یک جن گیر مراجعه کردند و جن گیر بعد از بررسی عروسک به آنها گفت که عروسک توسط روح یک دختر بچه تسخیر شده و هیچ خطری ندارد. آنها دلشان به حال روح دختربچه سوخت(!) و تصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند که اشتباهشان همین جا بود. سر و صدا ها، شکستن ها و کابوس های اهالی خانه به شکل تصاعدی بالا رفت. لو همان کسی پیشتر اسمش در کاغذی به دست خط دختر بچه آمده بیشتر از همه از این عروسک صدمه دید به شکلی که وقتی در خانه ی دوستانش خوابیده بود با درد جای هفت خش روی بدنش از خواب بیدار شد. بالاخره آنها به دو متخصص معروف ارواح یعنی اد و لورین وارن خبر دادند و آنها متوجه شدند که این عروسک نه تنها توسط یک روح بی آزار تسخیر نشده بلکه توسط یک روح شیطانی(!) قدرتمند تسخیر شده است. آنها سریعا عروسک را به موزه ی Occult بردند و این عروسک کماکان در آنجا نگه داری می شود و اگر سری به آنجا بزنید می توانید آن را ببینید!



منبع: ساعت 24

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فک نکنم خود خارجی بچه هاشون انقدر بترسن که ما می ترسیم
تبسم
۱۴:۴۰ ۲۲ دی ۱۳۹۹
من تبسم هستم و بعضیا میگن که تو خونه های قدیمی ارواح هست باید بگم که اینطور نیست چون خونه ی ماهم خیلی قدبمبه و من تا حالا هیچی توش ندیدم حتی شبا بیدار میمونم تا شاید یه چیزی بیاد ولی هیچی نیست منظور من این نیست که جن و ارواح وجود ندارن نه منظور من اینه که اگه دلتون با خدا باشه هیچی نمیتونه بهتون اسیبی بزنه حالا می‌خوام باور کنین یا
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
وایی ممنون مطالب خوبی بود اما چرا چاکی نبود
زهرا
۱۰:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
آقا من یه چیزو نمی فمم خوب جن مگه یکی از مخلوقات خدا نیست ؟
اصن حتی بدون رجوع به قرآن میشه فهمید جن که بیکار نیس پاشه بره تو یه عروسکی که بعدش از طریق اون عروسک اذیت کنه مردمو ....
مثه این میمونه که ما بمیریم بعد روحمون به ا اینکه برو تو برزخ پاش بره تو یه عروسک
عزیزان اصلا فقط افرادی که به درجات بالای معنویت رسیدن میتونن دوباره بیان تو این دنیا وگرنه این مسیحیا و یهودیا ی خونریز که از همون جسدشون مستقیم میرن تو جنهم برزخ و اجازه ندارن تو دنیا بمونن و به گفت ی دین ما اگر ما مریض نباشیم و نریم دنبال جن و روح و این چرت و پرتا اونا به چی کار دارن . مثلا ما تا کسی نزنتمون میریم سمتش الکی میزنیمش ؟
منطقی باشین یکم
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
من که میگم دیگه عروسک نخریم چون من یک عروسک دارم که هر شب به من زل می زنه اما کار های عجیبی نداره
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
عالی عالی
Tina
۲۳:۱۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
??? What
رستا
۲۳:۰۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
اونایی که میگن الکیه و خرافات خب چرا خودشون نگاه میکنن والا اگه خرافاته نگاه نکن یا نظر نده
Mohadeseh
۲۲:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
از نظر من همش الکیه و دروغه حالا شاید این عروسکا مثل انابل تو موزه باشن و الانم تازگیا شایعه شده از موزه فرار کرده ولی ما مسلمان هستیم من دینم شیعه هست و تو خونه خودمون تاحالا سایه سیاه قدبلند دودی دیدم که منو نگاه کنه دنبالم کنه سریع هم رد شده ولی همونجا که چند بار دیدم کلی ترسیدم و اسم خدارو اوردم بسم الله گفتم من امام علی رو خیلی دوست دارم و همیشه اسم خدا و امام هارو تو دلم زمزمه کردم اروم گرفتم و اون چیزی که منو ترسونده بود سریع رفت و دیگه ندیدم و احساس اروم شدن گرفتم
fafa
۲۰:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
خواهرا برادرا
طبق تحقیقاتی ک من انجام دادم و اگه خودتونم طبق مقاله ها و فیلم های ترسناک خونده و دیده باشید
این اتفاقات وحشتناک برای غیر مسلمون ها و یهودی ها و مسیح ها میوفنه و کمتر برای مسلمون ها ی همچین داستانایی پیش میاد
من خودم با سن کمم خیلی سعی در ارتباط داشتم ولی نشد
شجاع باشید باو بنده فقط 14 سالمه
Baharmin
۱۳:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
هر چیزی امکان داره وجود داشته باشه ولی هیچ جن و اجنه ای به انسان نزدیک نمیشه طبق اون چیزی که تو قرآن اومده.من شک دارم همچین عروسک هایی واقعی باشن.
جن و... تا وقتی که بهش کاری نداشته باشی یعنی اذیت نکنیشون کاری ندارن بهت .اونا هم مثل انسان ها خوب و بد دارن .راستش من تا با چشم خودم نبینم باور نمی کنم
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
در اینجا هم اتفاق افتاده است ولی جوری دیگر

ما نند داستان آنابل نیست
ایلیا اسکندری
۱۲:۵۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بنظر من هرچیزی ممکنه وجود داشته باشه خب بلخره ما که همه چیزای تو دنیا رو نمیشناسیم منم هر شب این اتفاق برام میفته ما تو این خونمون قبل ما یه پیرزن زندگی میکرد که ب رحمت خدا رفت و بعد ما این خونه رو خریدیم الان هر شب وقتی در اتاق رو میبندم صدای راه رفتن میاد و ترسناک تر از همه تا دم در اتاق میاد و بعد تموم میشه برا همین من وقتی میخام اینو تعریف کنم گریه ام میگیره میدونم اصلا باور نمی کنید ولی واقعیته من نه لایک میخام ن چیز دیگه ای ولی کمکم کنید من فقط ۱۳ سالمه
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
من که باورم نمیشه همچین عروسک هایی روی کره ی زمین وجود داشته باشن روحیه تون رو مثل من از دست ندید من بچه م .
ارغوان
۲۰:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
بابا اون خنگ هایی که با وجود همچین خدای بزرگی یه عروسک اذیت شون میکنه میخواستم بگم خاک تو اون کله پوکت میمیری یه بسم الله بگی اگه موافقی لایک کن
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
شک نکردید که همشون تو آمریکا اتفاق افتاده چرا اگه اینا واقعی هستن اینجا اتفاق نیفتاده راستی کسایی که میان نظر مینویسن و میگن من خارجی هستم خیلی خالی بندن
عسل
۰۱:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باورم نمیشه
یسنا
۱۸:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من باور نمیکردم که عروسک جن زده وجود داره ولی با مطالبی که خوندم باورم شد
على
۰۵:۲۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
تو قرآن كريم اومده كه جن وجود داره؛ اما ما انسان ها خبر نداريم.
خدا خودش كمال مطلقه و ما انسان ها به عنوان جانشين او وظيفه اي در حد خودمون توي اين دنيا داريم و بعدش به خدا برميگرديم؛ چه برسه بفهميم ايا جن هست يا نه! يا ماده بي جان هم تسخير ميكنه يا نه!؟
منظور اينكه خدا پروردگار جهانيانه و اين يعني بيش از ٢ جهان وجود داره! "رَبِّ العالَمينْ"
يكي هستي و يكي هم اخرت و بقيه رو حتي ما انسان ها نميدونيم چه افرادي و با چه ويژگي هايي زندگي ميكنن! شايد جن ها اونجا باشن! شايد هم موجودات فضايي!!!!
انشالله پس از مرگ همه چيز رو خواهيم فهميدم.
تینا تولی
۱۰:۵۲ ۱۳ دی ۱۳۹۸
افسانه ی جالبی بود
نرگس
۱۴:۲۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
عالی ی ی ی ی ی ی بود خیلی ترسیدم
مرسده
۱۹:۳۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
ب نظر من این عروسک ها دلشان محبت وتوجه میخوان آنها با توجه ب دلایلی احساسات دارن وناراحت میشن
ولی اگه جنبه مثبتشون رو ببین دیدگاهایمان تغییر میکند ... ب فیلم ها اعتماد نکنیم
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
من یه عروسک باب اسفنج دارم وقتی اتاقم تاریکه میبینم بهم نگاه میکنه من میترسم چیکارش کنم به نظر من وجود داره ولی به خدا ایمان داشته باشید
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۹ تير ۱۳۹۸
آنابل همان ایکیکو می‌باشد که یکی از مخلوقات خدا و عجایب دنیاست و هیچگاه به کسی حمله نکرده
زهرا
۱۲:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
کاش همشون مال من بودن
مهدی
۱۶:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۸
شایدواقعی باشه من که نمی دونم
امیر علی
۱۲:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم وجود داره ولی شاید به انسان کاری ندارد من فکر می کنم روح عموم داره تبقه بالا مون راه میره
آئویی
۱۷:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
بچه ها من ژاپنی هستم یعنی اهل کره‌ی جنوبی هم هستم.
من میدونم شاید خیل از شما باورتون نشه ولی آنابل واقعی چون ما وقتی من 7سالم بود به اونجا به عنوان توریست رفته بودیم. من هم مثل شما باورم نمیشد تا اینکه یک سکسم را در آن موزه کنر آنابل دیدم اون وقتا چون بچه بودم نمی دونستم . ولی الان م گم که آنابل واقعی
Emma
۱۶:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ژاپنی هستی بعد اهل کره جنوبی؟؟
فاطمه
۱۸:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
یک آیه خوانده ام که میگه هر کس به خدا ایمان ندارد از شیطان و جن های ان می ترسد پس هرکی از آنابل می ترسد به خدا ایمان ندارد ویکم دیوانه است چون من که فیلم آنابل ودیدم خندم گرفت
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
ما یک عروسک داریم هر دقت میرم تو اتاقم به من زل میزنه حتی دیدم چند بارم جابه جا شده ولی توی اتاقم قرآن هست ومن دیگه ترسم فرو کش میکنه
بخدا آنابل الکیه
۱۵:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
آنابل و اون عروسکها کاملا دروغ و مزخرف و مسخره هستن!!!!
اگر همچین عروسکایی وجود داره، بهشون بگید بیان منو بخورن!!!!!!
مخصوصا آنابل مسخره
maya
۱۶:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
با سلام...
قرآن تنها کتابیه که تحریف نشده پس بنابه آیات قرآن میشه نتیجه گرفت که وجود اجنه ثابت شده ست.حتی احادیث ائمه هم تاییدی بر این واقعیته.
اما در مورد واقعی بودن یا نبودن این ماجراها نمیشه اظهار نظر کرد.
اتفاقات ترسناک برای هر کدوم از ما ممکنه افتاده باشن.باید دید اون رو چطور باید نقد و یررسی اش کرد.تکون خوردن عروسک،باز شدن بی دلیل در،افتادن و جابجا شدن وسایل هر کدوم میتونن دلایل علمی خودشون رو هم داشته باشن.
برای مثال اگه انرژی ساطع شده از اجسام با هم تداخل داشته باشن باعث حرکت هم میشن و این از منظر علم عملا ثابت شده.یا به بیان واضح تر اگه شما کنار خیابون خونه داشته باشی و یه ماشین سنگین از کنارش عبور کنه میتونه باعث لرزش و حرکت خیلی از وسایل بشه.این رو من خودم تجربه کردم.حتی باز شدن بی دلیل در اتاق خودم هم به چشم دیدم.ولی وقتی یادم اومد که خوب نبسته بودمش فهمیدم که کسی اون رو باز نکرده و پای اجنه درمیون نیست.
خداوند وقتی ما رو خلق کرد یک حایل و فاصله میون ما و اجنه قائل شد تا اونها نتونن به ما آسیب برسونن.اما در مواقعی ما میتونیم این مرز رو بشکنیم...با انجام کارهای فساد،عدم رعایت شئونات اخلاقی،ونظایر اون...این رو بدونید که یک شیعه نباید با داشتن حمایت
گری مثل خدا از چیزی بترسه...خداوند پشتیبان و حامی بندگانشه.پس تا به اون ایمان داشته باشین چیزی برای ترسیدن وجود نداره.شاید آنابل واقعی باشه.شایدم نه.چون هممون در جریان فساد هایی که تو کشورهای غربی میشه هستیم.خلاصه کلام اینکه ایمانتون رو که قوی کنید موجوداتی مثل اجنه یا حتی شیطان هم نمیتونه بهتون نزدیک بشه.
مهدی
۱۶:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
نمازتو بخون قرآنتم بخون با خدا درد دل کن...نورانی که شدی احدی نمی تونه بهت نزدیک بشه...حتی نورانی هم نشده باشی جن بیاد سراغت به محض اینکه قرآن بخونی فرار می کنه...قرآن نوره...قرآن کلام اوست که او هم نور آسمانها و زمینه...
فائزه
۲۱:۱۷ ۱۴ دی ۱۳۹۷
فقط انابل فیلم داره?
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
نه‌آجی‌‌احضارم‌هست
فرناز
۱۶:۱۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
تمام این داستان ها مال کشور امریکا است - چون آمریکا تاریخ چندانی نداره بخاطر جلب توریست میاد از این جور چیزا برای خودش داستان میسازه - اد لورین و همسرش هم یک شارلاتان هستند
مهدی
۱۹:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
اگه خدا بخواد که هر نشدی به شد تبدیل میشه ولی بعضی چیز ها اصلا وجود ندارند من تا به حال دیدم ادمی جن زده بشه ولی عروسک یکم خنده داره و امام صادق هم فرموده است که تمام افراد به برزخ میروند اون هم بعد مرگشون
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
به نظر من همش الکی باور نکنید اگه قبول دارید لاک کنبد
مائده
۱۶:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
منم میگم الکی همش دروغ برای ترسوندن منک لایکت میکنم
diana
۱۸:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
همش الکیه
ن
۱۱:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
دز موزه تنها است به او کمک کنید
مائده
۱۶:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کمک کنیم آنابل الکی
بخدا آنابل الکیه
۱۶:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
آنابل و آن عروسک کاملا دروغ و مسخره هست!!!!
اگر همچین عروسکی وجود داره، بهش بگید بیاد منو بخوره!!!!!!
یوان
۰۱:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
عروسک جن زده وجودداره من دیدم وقتی ازخونه رفتیم بیرون دوربین کارگذاشتیم
آتنا
۱۷:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
عمو من دیدتش عکسش گرفت به ما نشون داد هیچی نبود اصلا
نازی
۲۲:۱۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
من دیگه ازعروسک های خودمم میترسم وایی
mariaa_garcia
۰۰:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
عروسک آنابل واقعیه حالا اگرم نباشه ولی این چیزا حقیقیه من خودم تو زندگیم هزارتا اتفاقات ترسناک برام افتاده البته ن اینکه اتفاقات خیلی وحشتناک افتاده باشه، ولی هیچ وقت نفهمیدم چرا به چیزهای ترسناک علاقه دارم و حتی یه بار سعی کردم احضار روح کنم ولی نشد، یادمه اولین بار وقتیی خیلی بچه بودم فیلم ترسناک نگا کردم و مریض شدم اما بعدها کم کم چنان علاقه پیدا کردم ک از خودم میترسم خیلی دوست دارم عروسک انابلو ببینم
اما جدی جدی خیلی حال میده الان ساعت دو شبه تنها تو اتاقمم دارم چنین چیزایی میخونم
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام، سراغ این چیزا نرو ...
آنابل
۱۵:۵۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
خدا همه خرافاتی ها رو شفا بده به حق این روزای مبارک
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
عروسک آنابل به نظرم واقعیه ولی اینکه میگن خون آنابل وارد چشمان عروسک شده
Yeganeh
۱۷:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
منکه میگم واقیعت نداره اما وقتی عکس ویا فیلمی از آنابل میبینم راستش میترسم
مائده
۱۶:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
راستش منم می ترسم
Ramia
۱۹:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
دوستان شیاطین به جن های قوی تر گفته میشه و آنها اگر هم بتوانند به کسی آسیبی برسانند از طریق خود انسان هاست ( مثلا یا خود انسان به خودش آسیب برساند یا یک فرد دیگر وسوسه شده باشد و به دیگری آسیب برساند )که در تمام حالات انسان حق انتخاب دارد مگر انکه فرد از لحاظ روحی ضعیف باشد. پس نتیجه میگیریم که آنابل و بقیشون هیچ چیز خطرناکی نیستند
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
اینها همش الکی منکه باور ندارم
هلن
۱۹:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
بچه ها من رفتم عروسک انابل رو از نزدیک دیدم انگار خودش داشت به من دستور میداد درو باز کن ولی نگهبان اونجا جلومو گرفت هنوز که هنوزه اذیتم میکنه
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
کی اذیتت میکنه آنابل
sama
۱۹:۴۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
ن بابا تو گفتی ماهم باور کردیم:\
منم انابل
۱۸:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
میام همتون رو می کشم بزارین از موزه بیام بیرون
Yeganeh
۱۷:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
میدونستی چقدر مسخره ای
ریون
۱۶:۵۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
بی مزه|:
مهدی
۱۸:۵۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
راست میگی بیا .چه باحال
sama:/
۱۹:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
tarsidam:/
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیا دیگه ببینم چطوری میای
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
دافنه
۱۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
انابل وجود داره چنان چه با قضیه شیطان و خدا شیطان تصمیم میگیره همه رو اذیت کنه پس تو کلتون چیه؟ مغز یکم فکر کنید اگه واقعیت نداشت کار گردان بیکار بود یا دروغگو نشسته گفته وجود داره .کسی دیوونه نیست دروغ بگه و حالا باور نکنید خود دانید هرکی موافق هس لایک کنه
Yeganeh
۱۷:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
ی چیزی تو واقا ایرانی هستی آخه اسمت ایرانی نیس
دافنه
۱۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
انابل وجود داره چنان چه با قضیه شیطان و خدا شیطان تصمیم میگیره همه رو اذیت کنه پس تو کلتون چیه؟ مغز یکم فکر کنید اگه واقعیت نداشت کار گردان بیکار بود یا دروغگو نشسته گفته وجود داره .کسی دیوونه نیست دروغ بگه و حالا باور نکنید خود دانید هرکی موافق هس لایک کنه
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۷
بیایم یکم منطقی باشیم
ممکنه به خاطر اینکه فروش فیلم و بازدید از اون موزه بیشتر بشه بگن که حقیقت داره
و اینکه چند تا شاهد الکی پیدا کنن و بهشون پول بدن که اوناهم تایید کنن این عروسکا تسخیر شدن
درضمن جن ها هم محدودیت دارم و اجازه ی صدمه زدن به کسی رو ندارن
خدای ما خدای موجودات دیگه هم هست
و همینطور ارواح هم نمیتونن هرکاری که دلشون میخواد بکنن
و از همه مهم تر اینکه توی خونه ای که ادماش با خدا باشن و کم گناه کنن جنای خوب وجود دارن اما ممکنه توی خونه هایی که ادماش گناهکارن جنای بدی وجود داشته باشن که اذیت کنن
همه چیز به اعمال و اعتقادات و ایمان ما بستگی داره
و اگر هم واقعا عروسک انابل و اتفاقات اون واقیعت داشته باشه خودتون هم همه جا خوندین و شنیدین که میگن تونستن با دعا و قران و کنترلش کنن پس دیگه ثابت شد که اگه ادم قران بخونه و با خدا باشه نه جنی ونه روحی اذیتش نمیکنه
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
ببینید این عروسک وجود داره چنان چه بر اتفاق خدا و شیطان اتفاق افتاد شیطان تصمیم میگیرد وارد هر خانه ای که خدا را قبول دارند وارد شود و آن ها را ازار دهند
مژگان
۰۴:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
دوتای اول رو خیلی،خیلی،خوب و دقیق گفتی دوست خردمندم،،اما متاسفانه از آن به بعد را به شدت اشتباه و وارد خرافات شدی،،،چرا چون جن و روح وجود خارجی و داخلی ندارند و افسانه های ساخته خود آدمیان هستن همین،،،
ناشناس
۱۶:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
انابل اسم یک دختر که واقیت داره به دلیلی اینکه از خانواده ی انابل پرسیده شده و گفتند دخترمون با اون عروسک ارتباط عجیبی داشت یک روز در راه خانه چرخ همسرم پنچر شده بود وقتی در حال بیرون اوردن چرخ بودیم یک پیچ به وسط خیابون افتاد دخترم رفت تا اون رو بیاره یک دفعه ماشین از راه رسیده و انابل مرده و خون انابل در چشمان ان عروسک ریخته بهد از چند روز روح شیطانی به ان نفوذ کردهتا بهانه ای برای گرفتن یک روح باشند روزی به کلیسا زنگ زده انها ان عروسک را به نشانه ای به نام سلیب و با عطر لیامانوسیا که عطر طسلم شده نگهداری شده بود
Yeganeh
۱۷:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
بااین صحبت من از ترس دارم سکته میکنم
faeze
۲۱:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
عروسكي به اسم آنابل وجود داره تو موزه نگهداري ميشه ولي اينكه شيطانيه و خيلي كارا ميتونه انجام بده چرته
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
هیچ چرت نیست شیطان وجود داره و اینو گوش کنید
Yeganeh
۱۷:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
اصلا چرت نیس
فاطمه
۱۲:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
هم میشه گف واقعیه هم ...
Yeganeh
۱۷:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
برقیه ش یادت رفت
الک
۱۶:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
به نظرم کسایی که خیلی در موردش فکر کنن جن میاد سراغشون:-[
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
کی گفته انابل همچنان با دعوای خدا و شیطان مربوط است خدا شیطان را بیرون میکند چون شیطان می گوید من از انسان ها بالا تر هستم و باید در برابر من زانو بزنند و خدا میگوید آن ها بالاتر هستند و تو باید در برابر آن ها زانو بزنی و اورا بیرون می کنه و شیطان تصمیم میگیره کار هایی کنه که مردم دست از ایمان به خدا بر دارند
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
آخه اسکل تر از تو داریم
مهدی
۱۶:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
درسته امکان داره واقعیت باشه ولی این را بدونید که خدا همیشه از شیطان بالا تر است بعدم این فیلمارا میسازن که بچه ها ببینند و از یک لباس اویزانی بترسن
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
موافقم
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
منم حرف آتوسا خانومو تائید میکنم
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
واقعیت داره که اگه توی شب به جن توهین کنی خفه مي کنه آدمو
دوست گل
۱۵:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا باید بهشون بی احترامی کنیم اونا هم مثل ما
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
والا اونشو نمیدونم شرمنده
محدثه
۱۷:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
به نظر من وودوازهمشون باحال تربود
ناشناس
۰۳:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
من هم موافقم،،
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
جالب بودن
Mahsa
۱۵:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
رابرت و آنابل واقعیت دارن بقیه رو نمیدونم
Yeganeh
۱۷:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
اما با این جور حرفتو خوب اومدی
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
آنابل واقعی عروسکا ی دیگه هم واقعی هست من ی عروسک دارم ۱۹۰ هزار تومان داییم از خارج از اسپانیا برام اورد خخخخخخخخخخییییللللیی هم خوشگله من خیلی دوسش داشتم
Yeganeh
۱۷:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
خب ترسناکه یا نه????
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
آنابل واقعی عروسکا ی دیگه هم واقعی هست من ی عروسک دارم ۱۹۰ هزار تومان داییم از خارج از اسپانیا برام اورد خخخخخخخخخخییییللللیی هم خوشگله من خیلی دوسش داشتم
ایلین
۲۳:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
عروسک جن زدس ،یه بسم اله بگو تموم میشه می ره پی کارش والا حتی شیطان از بسم اله می ترسه ..... یعنی اینایی که شیطانی ان به عقلشون نرسیده بسم اله بگن واقعن که خیلی مسخرس چه تو امریکا باشه حد عقل خدا پرستن می تونن بسماله بگن نمیمیرن که والا مگه فقط تو ایران می گن بسم اله
Yeganeh
۱۷:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
با نظرت موافقم
ایلین
۲۳:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
عروسک جن زدس ،یه بسم اله بگو تموم میشه می ره پی کارش والا حتی شیطان از بسم اله می ترسه ..... یعنی اینایی که شیطانی ان به عقلشون نرسیده بسم اله بگن واقعن که خیلی مسخرس چه تو امریکا باشه حد عقل خدا پرستن می تونن بسماله بگن نمیمیرن که والا مگه فقط تو ایران می گن بسم اله
حسین
۱۶:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خیلی باحاله
Yeganeh
۱۷:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
هه نه بابا
مهلا
۱۷:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
واقعا سری فیلمها ترسناک جالبه منم دوست دارم از نزدیک این عروسکارو ببینم نه اینکه فقط در موردشون بخونم
Yeganeh
۱۷:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
تو دیگه جرعتت خیلی زیاده
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
دل شیر داری
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
اینها همش خرافاتی بیش نیست
ناشناس
۰۳:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
موافقم
امير
۱۶:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
من يك عروسك دارم كه يك خرسه اون هـمش تكون ميخره هـيونا ميتونن جن را ببينند عين سگ من ديروز من درخانه تنهـا بودم و فقت سگم بوداون عروسك توعتاق منه سگم به اونجا پرس كرد منم دقت كرد ديدم عروسكم داره تكون ميخوره اله اكبر بِسم الرحمان رحيم
Yeganeh
۱۷:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
تو دیگه خیلی خرافاتی هستی و کمی ترسو
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
من خیلی در باره این ها میدونم
Yeganeh
۱۷:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
خب اگه میدونی چرا برا ما نمیگی
فاطمه
۱۰:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
عجب
حورا
۱۶:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
با خدا که باشی واقعی وغیر واقعی بودنش برات فرقی نداره.
Yeganeh
۱۷:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
موافقم
ياس
۲۳:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
حالاچراعروسك؟يعنى هركى عروسك مى خره بايدترس داشته باشه؟تازه ماعروسكامونو دوست داريم
Yeganeh
۱۷:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
لایک
دلارام
۱۱:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
من که عاشق عروسکامم.
ياس
۲۳:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
حالاچراعروسك؟يعنى هركى عروسك مى خره بايدترس داشته باشه؟تازه ماعروسكامونو دوست داريم
ياس
۲۳:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
حالاچراعروسك؟يعنى هركى عروسك مى خره بايدترس داشته باشه؟تازه ماعروسكامونو دوست داريم
روزا
۱۵:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
من ی عروسک داشتم بابام از دوستش خریده بود بعد عروسک کم امکانات پارچه ای بود. شبا هی میگفت مامان بابا بعد منم می ترسیدم چون فیلم چاکی رو دیده بودم یه روز خونه تنها بودم درس می خوندم یهو صدای گریه شنیدم اول فک کردم همسایه هست بعد زیر تختو دیدم اون گریه میکنه خودشم اشک میریزه همون‌طوری کوبیدم درخت جلو خونمون.بعد ی چن بارم صدا داد با چاقو پارش کردم دیگه ساکت شد.
محمد رضا
۱۹:۳۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
دوستان نترسید زیرا زیانی از این لحاظ به شیعیان امیرالمومنین نمیرسد
پس افتخار کنید به شیعه بودنتون
و هر موقع بی قرار شدید توسل بجویید
یا محمد و یاعلی یا فاطمة یا حسن یاحسین، یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی
و این رو بدونید که قبل از اینکه صدا از دهانتون خارج بشه به گوش ائمه می رسد
واقعا خداروشکر کنید که شیعه هستید
ناشناس
۰۴:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
واقعا خرافات
على
۰۵:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
اصل اينكه افتخار كنيم كه يكتاپرست هستيم و مشرك، شيطان پرست، بت پرست و.. نيستيم!
ما انسان ها بايد مسلمان باشيم اين يعني اينكه تسليم در برابر خداوند.
يهودي، مسيحي، زرتشت، بودا و.. هم بايد تسليم در برابر خداوند باشند.
شيعه و سني و مسيحي و بودا و ... نداريم كه!
همگي تسليم خداوند هستيم و از يك دينيم.
پریسان
۲۰:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
منم یه عروسک عروس دارم دیدم که بعضی وقتا یکم جابه جا میشه اول فکر کردم کاره مامانمه ولی بعد دیدم اینجوری نیست مثل عروسک آمال داخله فیلمشه
حنانه
۲۳:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من اصلا یه همڄین ڃیزی وجود نداره.قدرت اونا بیشتر از ڃیزیه که بخوان یه عروسکو تسخیر کنن. اونا میتونن ماروهم تسخبر کنن .
البته به گفته ی مامانم اصلا یه همچین چیزی وجود نداره.
نترسین.ازمن گفتن بود.
هرجوردلتون می خوادفکرکنین
ا
Yeganeh
۱۷:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
مرسی که به این خوبی راهنماییمون کردی
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا همه ی ما را هدایت کنه
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
یعنی واقعیت داره
دکتر عباسی
۲۱:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
تا وقتی خدا هست نباید از چیزی ترسید
مخصوصا عروسک!!
Yeganeh
۱۷:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
نظری ندارم اما
زخرا
۰۰:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من واقعی است
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
هیچ چیز تو دنیا غیر ممکن نیست
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
چه باحال خیلی جالبه
مهنا
۱۴:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۶
به نظرم جن کلن وجود نداره میگن خونه ای که خیلی خیلی قدیمی باشه توش جن هست و خونه ی ما خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییی خیلیییی قدیمی ها خیلی قدیمی من بیشتر روز ها تو خونه تنهام اصلا هیچیم نشده چون خدا رو دارم اونایی هم که میگن این چیزا واقعی معذرت میخوام دیوونه هستن منم فقط رمان ترسناک یا فیلم هاشو و تحقیق هاشو دوست دارم ولی اصلا باورم نمیشه جن وجود داره
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
وجود داره دختر یا هرکی که هستی خونه ما زیر شیروانی داره و روح توش هس و به دعا های ماد بزرگم سراغمان نمیاید
م
۰۴:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
عزیزم واقعا فوق العاده زیبا و درست گفتی،
مڗگان
۰۴:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
عزیزم من خیلی،خیلی مشتاق این هستم باهاتون راه ارتباطی از طریق همین سایت داشته باشم

با تشکر فراوان
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۱ دی ۱۳۹۶
جن واقییت داره ولی عروسک جن زده وجودنداره
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۱ دی ۱۳۹۶
جن واقییت داره ولی عروسک جن زده وجودنداره
Maedeh
۱۳:۵۸ ۰۴ دی ۱۳۹۶
والا من گیج شدم باور کنم یا نه؟؟
مژگان
۰۴:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
عزیزم خیالت رو راحت کنم،این داستانها و کلا وجودیت جن و روح از بیخ و دروغه،،شک نکن
Yeganeh
۱۷:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
به نظر من باور نکن
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ دی ۱۳۹۶
همش علکیه
نازی
۲۳:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
نه‌آجی‌الکی‌نیست‌من‌بچه‌‌که‌‌بودم‌جنا‌کبودم‌میکردن
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
نه‌آجی‌راسته
فاطیما
۰۲:۴۹ ۰۲ دی ۱۳۹۶
خب ینی یه نفر نبود این عروسکارو نابود کنه؟یا مثلا یه نفر ک دلش بخواد ببینه تو بدن اون عروسکی ک موهاش بلند میشه چیه؟ با عقل جور در نمیاد ولی داستانای باحالین.
ناشناس
۰۴:۳۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
عزیزم این داستانها به علت دروغ بودنشون،بسیار تناقض میشه توی داستانهای که گفتن پیدا کرد
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
من که نمیترسم
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
من که نمیترسم
شکیبا
۱۷:۱۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
الله اکبر
من میدونم که عروسک انابل واقعیه جن میتونه تو بدن عروسک نفوذ کنه
من نمی دونم چرا هر وقت شبا میرم تو اتاقم،اتاقم وقتی تاریکه می بینم یه نفر داره توش راه میره
۱۴:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
راست میگی ولی من بعد از فیلمای ترسناک اینجوری میشم
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
از نظر من توی این دنیا بیشتر داستان های ترسناک بر اثر واقعیته اگه واقعی نبود کارگردان فیلم بیکار نبود بگه این داستان ها بر اثر واقعیته
انابل از نظر من یک داستان تموم نشدنیه و ممکنه برای هر کس اتفاق بیفته نه تنها انابل بلکه همه ی اتفاق های ترسناک وداستان های ترسناک
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
این عروسک ها با اجسام مقدس زندانی شده اند. موزه در آمریکا است
Yeganeh
۱۷:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
ممنون از گفته ات
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
به نظر من این ها واقعیت داره ولی اونایی که ایمانشون ضعیفه میترسن وگر نه تا خدا نخواهد اونا هیچ کاری نمیتونن بکنند لطفا نترسید
ممد
۱۷:۰۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
بسم ا... الرحممممممااآااان الرحیییییممممم
Yeganeh
۱۷:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
عجب ترسویی
سما
۱۷:۵۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
فیلم آنابل خیلی باحاله
Yeganeh
۱۷:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
عه واقا ولی جدا ترسناکه منکه میترسم
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
خدا همه را هدایت کنه