سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدان، آماده برای میزبانی جشنواره فیلم‌های کودکان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: خوشبختانه شرایط لازم برای برگزاری مطلوب این پدیده فرهنگی را داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در چهارمین هفته فیلم و عکس همدان با اشاره به اینکه همدان بهترین میزبان برای برگزاری این جشنواره است، اظهار داشت: موضوع میزبانی همدان برای جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان را به رئیس سازمان سینمایی کشور و بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

وی با اشاره به اثرگذاری هنر سینما در جامعه افزود: معتقدم به منظور توسعه فرهنگی و اقتصادی استان باید از ظرفیت سینما بهره گرفت.

الهی تبار با بیان اینکه هنر سینما توانسته با اتکا به هنرمندان بزرگ و فرهیخته، فرهنگ و هویت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد، ادامه داد: هنرمندان ما به ویژه در حوزه سینما توانسته‌اند هنر خود را در دنیا در معرض نمایش بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به درخشش هنرمندان، سینماگران و کارگردانان ایرانی در جشنواره‌های جهانی اظهار کرد: این مهم را باید به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات استان در حوزه سینما باید برنامه کاربردی داشته باشیم، ادامه داد: انجمن سینمای جوانان استان باید فعالیت‌های خود را در زمینه تولیدات سینمایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه، جشنواره و... توسعه دهد.

الهی‌تبار با اشاره به نقش سینما و هنرمندان در راستای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان، گفت: همدان مانند سال گذشته آمادگی میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دارد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.