سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگيری متهم تحت تعقيب پس از 15 سال

متهمی پس از 15 سال به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از پايگاه خبری پليس، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری متهمی که 15 سال به جرم حمل مواد مخدر تحت تعقيب قضائي و انتظامي قرار داشت، خبر داد.

 سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا" گفت: با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي تفرجگاه ها، شناسايي و برخورد با مزاحمان و مجرمان به اجرا در آمد.

وي در ادامه با بيان اين که طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با حضور عوامل انتظامي به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در اين طرح 21 دستگاه خودروي سواري مزاحم، 41 دستگاه موتورسيکلت مزاحم، 19 دستگاه موتورسيکلت فاقد مدارک، 14 دستگاه خودروي متخلف توقيف و 10 نفر از مزاحمان خياباني نيز دستگير شدند.

سرهنگ سرتيپ نيا تصريح کرد: در اجراي اين طرح يک دستگاه خودروي سواري پژو سرقتي توسط گشت کلانتري 11 کشف شد.

وي ادامه داد: در اجراي اين طرح همچنين پنج نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگير و مقاديري مواد مخدر از نوع ترياک، شيره ترياک و شيشه و تعداد دو دستگاه ترازوي ديجيتال توزين مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي افزود: در اين طرح متهمي که 15 سال تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي بود نيز شب گذشته توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دستگير شد.

سرهنگ سرتيپ نيا ادامه داد: از اولويت هاي پليس ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، جمع آوري معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني در جهت آسايش روحي و رواني مردم بوده که به طور جد در دستور کار پليس قرار گرفته است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، متهم ، سال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.