سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تسلیت مدیرکل بنیاد فارس به دنبال درگذشت جانباز ورزشکار

در پی درگذشت جانباز 50 درصد فارسی در رقابت های پارالمپیک ریو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی درگذشت جانباز 50 درصد فارسی و نماینده تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین در رقابت های پارالمپیک ریو را تسلیت گفت.
در متن پیام رجبعلی راهی آمده است:
 انا لله و انا الیه راجعون
کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردیها، فداکاری ها و ایثارگری های دریا دلانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.
بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.
اینجانب به نمایندگی از جامعه شاهد و ایثارگر و پرسنل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس، درگذشت جانباز عزیز و ورزشکار غیرتمند استان، مرحوم بهمن گلبارنژاد را به امت شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جامعه ورزشی تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال، مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر و آرامش برای بازمندگان ایشان طلب می کنم.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.