سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: کار سختی در جام حذفی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در جام حذفی شرکت می کنیم و نگاهمان به این جام جدی است اما قطعا کار سختی را در این مسابقات داریم.

سید اکبرپورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم استقلال خوزستان در تعطیلات لیگ بیان کرد: تمرینات مان را ادامه می دهیم و قرار است 2 دیدار دوستانه را با استقلال ملاثانی و منتخب حمیدیه برگزار و تلاش می کنیم تا در این 2 بازی وضیعت بازیکنان را بررسی کنیم.

وی درباره جام حذفی افزود: در جام حذفی شرکت می کنیم و نگاهمان به این جام جدی است و از بازیکنان در این مسابقات تنها برد می خواهم، البته گفتم هر بازیکنی که لیاقتش را ثابت نکند، روی نیمکت می‌نشیند.

پورموسوی درباره نفت و گازگچساران، حریفشان در جام حذفی بیان کرد: یک بازی دوستانه در تعطیلات قبلی لیگ با آنها داشتیم و این تیم را به خوبی می شناسیم. تیم خوبی دارند و با تمام قوا به مصافشان می رویم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره عملکرد تیمش نسبت به پارسال گفت:در فاز حمله بسیار خوب عمل کردیم و 10 گل در 7 بازی به ثمر رساندیم که آمار خوبی است اما در فاز دفاعی نتوانسته ایم به مانند پارسال باشیم و بسیاری از آن ها بخاطر اشتباهات فردی بوده است که امیدوارم به مرور زمان حل شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.