سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح خانه امید وِیژه بازنشستگان خمینی شهر

خانه امید بازنشستگان خمینی شهر بصورت نمادین و از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز تکریم بازنشستگان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی کشور در مراسم افتتاح این خانه گفت: اهداف کلی ساخت و راه اندازی خانه های امید، غنی سازی اوقاف فراغت و ارائه خدمات رفاهی تفریحی، درمانی و خدماتی به بازنشستگان سراسر کشور است.
بهبود خلیلی افزود: در حال حاضر در 9 استان کشور 29 خانه امید فعالیت می کند و امروز 7 مرکز جدید نیز به این تعداد اضافه شد.
وی گفت: امروز در استان اصفهان سه خانه امید در خمینی شهر ، آران و بیدگل و شهرضا از طریق ویدئوکنفرانس بصورت همزمان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه خانه های امید بصورت هیات مدیره منتخب بازنشستگان اداره می شود، افزود: اکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار بازنشسته در سطح کشور وجود دارند که سهمیه شهرستان خمینی شهر از این تعداد حدود دو هزار و 100 نفر است .
مدیرکل درآمد و هزینه صندوق بازنشستگی کشور گفت: با توجه با قرارداد منعقد شده با شرکت آتیه سازان حافظ، کلیه بازنشستگان تحت حمایت بیمه تکمیلی قرار دارند و برای این کار نیز یکهزار میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است .
خلیلی اعلام کرد: بازنشستگان می توانند با مراجعه به سایت و انتخاب شهر موردنظر خود از خدمات رفاهی و تفریحی صندوق بازنشستگان کشور استفاده کنند.
وی بیان داشت: صندوق بازنشستگی کشور 600 هزار تومان به ازای هر بازنشسته و 300 هزار تومان تسهیلات برای استفاده آنها از خدمات رفاهی و تفریحی از جمله سفرهایی زیارتی و سیاحتی و عتبات عالیات می پردازد.
خلیلی تصریح کرد: خانه های امید بهترین محل برای هم اندیشی بازنشستگان و ارائه راهکارهای ارتقاء سطح خدمات به این قشر محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، مراسم امروز بصورت پخش مستقیم از تهران با حضور مدیرکل کار و رفاه امور اجتماعی استان اصفهان، مسئولان خمینی شهر و تعداد زیادی از بازنشستگان این شهرستان در خانه امید خمینی شهر برگزار شد.
خانه امید بازنشستگان در زمین و زیربنایی به مساحت 500 مترمربع در بهترین موقعیت جغرافیائی خمینی شهر(در بوستان پیروزی) با اهداء زمین توسط شهرداری و با هزینه در حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی صندوق بازنشستگی کشور ساخته شده است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.