سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

تردد عمانی‌ها به استان در قالب طرح توریسم سلامت

مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با حضور مدیر روابط بین الملل این دانشگاه، رایزنی های مهمی در خصوص تسهیل تردد گردشگران سلامت از کشور عمان به استان سیستان و بلوچستان در حاشیه نمایشگاه عمان هلث انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، سید رفیع حسینی افزود: قول مساعد سفارت کشورمان در عمان برای رایزنی در خصوص تعیین هفته ای به عنوان هفته سیستان و بلوچستان در این کشور ، قول مساعد سازمان کشتیرانی عمان مبنی بر کاهش هزینه جابجایی بین دو کشور برای افرادی که با هدف درمان به سیستان و بلوچستان سفر می کنند و نیز قول مساعد برای تسریع در صدور ویزای این افراد و افزایش مدت زمان مجوز اقامت آنان از 10 به 15 روز از جمله دستاوردهای این سفر بود.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از بازگشت از کشور عمان، پیام های الکترونیکی از اتباع این کشور مبنی بر تقاضای تحصیل در رشته پزشکی و نیز درخواست هایی برای طی روند درمان در زاهدان، دریافت شده است که در این راستا برنامه ریزی می شود.

وی اذعان داشت: شناساندن قابلیت های درمانی استان سیستان و بلوچستان به مردم کشور عمان با هدف جذب گردشگران سلامت یکی از مهمترین اولویت های ما برای شرکت در نمایشگاه عمان هلث بود.

مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: مقامات بلند پایه کشور عمان، از جمله نماینده پادشاه عمان، وزیر تامین اجتماعی این کشور ، رئیس سازمان کشتیرانی عمان به دقت از غرفه استان سیستان و بلوچستان که به همت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشکده ایرانشهر برگزار شد بازدید کردند.

وی افزود: آشنایی با قابلیت های درمانی، طبیعی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان ، بسیار برای بازدیدکنندگان جذاب و قابل توجه بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.