سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دیدار نیروهای انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان

در اولین برنامه از هفته ناجا، نیروهای انتظامی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدارگفت:نیروی انتظامی  باید قدرت قهریه خود را حفظ کند و جنبه معنوی و الهی را نیز در نظر بگیرد.

آیت اله علما هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت وافزود :انقلاب و اسلام با هم مساوی هستند و این بسیار با ارزش است که نیروی انتظامی به خاطر اسلام خدمتگزار مردم است واقتدار و اعتبار جهانی با خون دوستان شما بدست آمده است و همسران و فرزندانی که از دست دادید.

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان کرمانشاه و همکاری خوب مردم ، وضعیت امنیتی مطلوبی را در این استان حاکم کرده است و با وجود مذاهب و قومیت های مختلف در استان کرمانشاه، خوشبختانه از جایگاه بالایی در حوزه نظم و امنیت نسبت به سایر استان های مشابه برخوردار هستیم. 

امان اللهی با بیان عملکرد نیروی انتظامی دراستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با واقعیت ها سروکار دارد و بی ادعا اعلامی می کنیم تمام توان و امکانات خود را در راستای آرامش خاطر شهروندان به کار گرفته ایم و بالاتر از شاخص های تعیین شده به وظایفمان عمل کرده ایم.

وی افزود : به انتقادات ریز و درشت مردم اهمیت می دهیم و برای اجابت خواسته های به حق آنان از هیچ کوششی فروگذار نیستم و شاید تنها دستگاه اجرایی در استان باشیم که با انحرافات کارکنان به شدت و با حساسیت برخورد کرده است.

مقام ارشد انتظامی استان عنوان کرد: ائمه جماعات با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند می توانند در جلسات مختلف، نکات و هشدارهای لازم را به اقشار مختلف جامعه تذکر دهند و یاری گر پلیس در برقراری نظم و امنیت پایدار باشند.و مردم هم بدانند تا عزم همگانی نباشد، مأموریت ها و اقدامات نیروی انتظامی ناقص خواهند ماند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.