سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تمهیدات لازم به منظور احراز آمادگی جهت سوخت رسانی در شرایط نا پایدار جوی

مدیر شرکت نفت استان زنجان از حفظ آمادگی مواجه با شرایط آب و هوایی ناپایداری جوی با توجه به آغاز فصل پاییز و روزهای سرد سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛ محمود آقا محمدیان مدیر منطقه از حفظ آمادگی مواجه با شرایط آب و هوایی ناپایداری جوی با توجه به آغاز فصل پاییز و روزهای سرد گفت: این شرکت کلیه تمهیدات لازم به منظور احراز آمادگی جهت سوخترسانی در شرایط نا پایدار جوی را سنجیده است.
وی افزود: کلیه اقدامات لازم جهت حفظ شرایط استاندارد تاسیسات نیز لحاظ گردید ه است و در این راستا تاکیدات و هماهنگی های لازم با متصدیان مجاری عرضه ؛ پیمانکاران حمل و نقل صورت پذیرفته و جلساتی نیز در خصوص کار گروه تامین سوخت و پدافند غیر عامل انجام شده است.
این مقام مسئول در ادامه  با اشاره به حصول اطمینان از صحت عملکرد و آماده بکار بودن تاسیسات و تجهیزات و انتقال به موقع پساب های صنعتی اضافه کرد: سوخت مورد نیاز استان تا پایان سال تامین و ذخیره سازی های لازم صورت پذیرفته و این شرکت با توجه به احراز آمادگی لازم و تامین به موقع سوخت هیچگونه مشکل خاصی در جهت سوخت رسانی نداشته و پیشگیری های لازم در خصوص بروز حوادث و بحران های احتمالی و شرایط نا پایدار جوی نیز اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.