سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان

جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان گفت: یازدهمین دوره مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان برگزار می شود.

محبوبه کمالی افزود: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط تر اعضای کانون ها در فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم و ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال در امور قرآنی از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 نفر از خواهران و برادران در جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت دارند، افزود: این جشنواره در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت، ترتیل، اذان، اذکار نماز و تفسیر برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان تصریح کرد:  مرحله  استانی جشنواره  قرآنی مدهامتان 27 مهر در اردوگاه فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

کمالی خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت یک روزه برگزار می شود و نفرات اول در هر رشته به جشنواره کشوری مدهامتان راه پیدا می کنند.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.