سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

دستگیری سارق سابقه‌دار با 24 فقره سرقت منزل در گرگان

سارق سابقه‌دار با 24 فقره سرقت منزل در گرگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در سه ماهه گذشته چندين فقره سرقت منزل به روش ورود از طريق تراس به منزل شهروندان در مناطق مرفه‌نشين شهرستان گرگان به پليس آگاهی اطلاع داده شد.

سرهنگ مجتبی مروتی افزود: شواهد نشان می داد سارقان پس از ورود به منزل، اقدام به سرقت طلا و جواهرات و ديگر اشياء قيمتي کرده و بدون گذاشتن كوچكترين اثر در محل متواری می شدند.

وی ادامه داد: با بررسی سوابق سرقت منزل در گذشته به شيوه و شگرد مشابه مشخص شد، ارديبهشت ماه امسال سارق حرفه‌ای منزل كه به اين روش سرقت مي‌كرد و در زندان به سر می برد، پس از اعزام به مرخصی به زندان برنگشته و حتی به منزل خود نيز نرفته است.

مروتی اضافه کرد: در همين راستا با هماهنگی مراجع قضائی، مخفيگاه متهم شناسايی و طی يك عمليات هدفمند پليسی در منزلی در يكی از خيابان‌های گرگان دستگير و در بررسی از منزل وی، تعداد زيادی اموال مسروقه كشف و متهم جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهی منتقل شد.

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: متهم در بازجويی های پليسی به 24 فقره سرقت منزل به روش ورود از طريق تراس منازل شهروندان اقرار و اعتراف كرد اموال مسروقه را به دو نفر در سطح شهر فروخته است.

وی گفت: در همین زمینه دونفر دیگر دستگیر شدند و متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.