سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندو مردان کشور جام خلیج فارس

پایان هفته دوم با پیروزی شاگردان خلیفه

هفته دوم دور رفت لیگ برتر تکواندو مردان با پیروزی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید و هفته سوم با پیروزی پاس قوامین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته دوم و سوم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان به نام جام خلیج فارس یادواره شهدای مدافع حرم ، صبح امروز پنجشنبه 29 مهرماه به میزبانی خانه تکواندو آغاز شد.

مسابقات ساعت 8:30 صبح با دیدار تیم های جوانه و هیات تکواندو مازندران آغاز شد که این مبارزه به نتیجه 8 بر 0 به نفع نماینده مازندران به پایان رسید.

دومین دیدار بین تیم های شهرداری ورامین و هیات تکواندو شما شرق برگزار شد که در این مبارزه تیم شهرداری وارمین موفق به شکست حریف با نتیجه 7 بر 1 شد.

دیدار سوم بین تیم های پاس قوانین  و لوازم خانگی کن برگزار شد و دو تیم پایاپای پیش رفتند و نتیجه این مبارزه در نهایت تساوی 4 - 4 بود.

در دیدار پایانی هفته دوم هوگوپوشان دانشگاه آزاد ، به مبارزه با تکواندوکاران یاسین پیشرو به روی شیاپ چانگ رفتند و این دیدار در پایان به سود شاگردان خلیفه تمام شد و دانشگاه آزاد موفق به برد 6 بر 2 شد و بدین ترتیب پرونده هفته دوم بسته شد.


 پاس با برد آغاز کرد

هفته سوم دور رفت این رقابت ها ،با رویارویی دو تیم پاس قوامین و جوانه آغاز شد و در نهایت شاگردان مرتضی سلطانی موفق به کسب پیروزی در این مبارزه شدند و نتیجه  این دیدار 7 بر 1 به نفع پاس قوامین شد.

سایر دیدارها در حال برگزاری است و همزمان لیگ برتر پومسه نیز در جریان است.

یادآور می شود در لیگ برتر تکواندو مردان کشور 8 تیم و 118 بازیکن حضور دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.