سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کاراته قهرمانی جهان - اتریش

آغاز رقابت در تاتامی جهانی با نمایش کاتاروها

رقابت های کاراته قهرمانی جهان فردا به میزبانی اتریش با رقابت کاتاروها در تاتامی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از فردا به میزبانی شهر لینز اتریش آغاز می شود و  1024 کاراته کا از 118 کشور جهان به مدت 5 روز با هم به رقابت می پردازند .

مسابقات ساعت 9 صبح به وقت محلی با رقابت کاتاروها در بخش انفرادی آغاز می شود و همچنین رقابت های کومیته در 5 وزن برگزار می شود.

در بخش کاتای انفرادی مهیا افسانه و فرید حقیقی 2 نماینده کشورمان هستند که باید به روی تاتامی روند .

بر اساس برنامه ارائه شده مسابقات کومیته با مبارزه کاراته کاهای وزن 84 + کیلوگرم آغاز می شود و نماینده کشورمان سجاد گنج زاده است که به مصاف حریفان می رود.

از ساعت 14 مسابقات وزن 84 -کیلوگرم آغاز می شود و ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی به روی تاتامی می رود و پس از آن ساعت 15:30 در بخش بانوان مبارزات وزن 68 + کیلوگرم آغاز می شود ، نماینده کطورمان در این وزن حمیده عباسعلی است که به روی تاتامی می رود.

مبارزات وزن 68 - کیلوگرم بانوان ساعت 17 آغاز می شود و سمیرا ملکی پور نماینده ابن وزن کشورمان است که به مصاف حریف خود می رود.

ساعت 18:30 مبارزات وزن 75 -کیلوگرم شروع می شود که پایان بخش روز نخست است  و علی اصغر آسیابری نماینده کشورمان در این وزن است که به روی تاتامی می رود .


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.