سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر هیات سعودی به بیروت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری لبنان

یک هیات سعودی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری لبنان عصر پنجشنبه وارد بیروت پایتخت این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «محمد المشنوق» وزیر محیط زیست و اعضای سفارت سعودی در لبنان از هیات سعودی در فرودگاه بین المللی بیروت استقبال کردند.

ثامرالسهبان همان سفیر فتنه گر سعودی در عراق است که بعداز مداخلاتش در امور داخلی این کشور بدنبال تلاش عراقی ها برای تغییرش، رژیم سعودی مجبور شد او را از بغداد بازگرداند.

رئیس هیات سعودی به همراه « ولید البخاری» کاردار سعودی در لبنان شامگاه پنجشنبه در کاخ نخست وزیری لبنان با « تمام سلام» نخست وزیر این کشور دیدار و با وی در باره تحولات منطقه و بویژه لبنان گفت وگو کرد.

وی همچنین با «امین الجمیل» رئیس جمهوری اسبق و رئیس سابق حزب الکتائب لبنان و « میشل سلیمان» رئیس جمهوری سابق لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

السهبان قرار است روزهای جمعه و شنبه با نبیه بری» رئیس مجلس، «سعدالحریری »،« فواد السنیوره»، «نجیب میقاتی» نخست وزیران پیشین، ژنرال « میشل عون» رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان، روسای برخی طوائف لبنانی از جمله «ولید جنبلاط» رئیس حزب دروزی سوسیالیست ترقیخواه، «سلیمان فرنجیه» رئیس حزب جریان المرده، «سمیر جعجع» رئیس حزب «نیروهای لبنانی»، «نهاد المشنوق» وزیر کشور و ژنرال «جان قهوجی» فرمانده ارتش لبنان هم به طور جداگانه ملاقات کند.

السهبان قرار است جمعه شب در ضیافت شامی که سعد حریری ترتیب داده است، شرکت کند.
« نبیه بری» رئیس مجلس لبنان با دعوت از نمایندگان برای شرکت در جلسه چهل و ششم پارلمان در روز دوشنبه 31 اکتبر( دهم آبان ماه) اعلام کرده است که حد نصاب تعداد نمایندگان در این جلسه برخلاف 44 جلسه قبل پارلمان برای انتخاب رئیس جمهوری، تامین می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.