سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

جشنواره همگانی استعدادیابی در ۴ رشته ورزشی در همدان

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی در ۴ رشته ورزشی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ضمیری کامل با اشاره به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در همدان اظهار داشت: جلسه برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان و با حضور معاونین ورزشی استان‌های کشور و روسای هیئت‌های ورزش همگانی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره ورزشی به‌طور سراسری در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد و به هر استان ۳ تا ۵ رشته ورزشی برای برگزاری این جشنواره پیشنهاد داده‌شده است.

معاون توسعه ورزشی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رشته‌های برگزاری این جشنواره در همدان گفت: رشته‌هایی که همدان بر روی آن‌ها مانور خواهد داد دوومیدانی، کشتی، جودو و تنیس روی میز است.

ضمیری کامل عنوان کرد: این رشته‌ها با انتخاب وزارت ورزش و جوانان و بر اساس عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها از سال ۹۰ تا ۹۳ که در اردوهای تیم ملی ورزشکاران حضور داشتند تعیین شده و انتخاب ها در موفقیت آن استان در مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانی آسیا و یا المپیک مدنظر بوده است.

وی در ادامه در خصوص نحوه انجام کارها بابیان اینکه در ابتدا کمیته جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی را در همدان تشکیل خواهیم داد، بیان کرد: رئیس این کمیته مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر آن معاون توسعه ورزش قهرمانی است و ۱۰ نفر عضو که شامل معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش و روسای هیئت‌های ورزشی است در این کمیته حضور دارند.

معاون توسعه ورزشی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: همچنین منابع محدودی نیز از طریق وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این جشنواره ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

ضمیری با اشاره به قشر هدف این جشنواره گفت: هدف اصلی این جشنواره رده سنی زیر ۱۴ سال خواهد بود که بیشترین مخاطب در این برنامه آموزش‌وپرورش است.

وی یادآور شد: خوشبختانه همدان کمی از سایر استان‌ها در این زمینه جلوتر است چراکه آمایش ورزش قهرمانی در هیئت‌های استان و شهرستان‌ها انجام شده و در زمینه رشته دوومیدانی که رشته هدف این برنامه است استعدادیابی و تفاهم‌نامه با آموزش‌وپرورش صورت گرفته است.

معاون توسعه ورزشی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری این جشنواره را بین استان‌های کشور تقسیم‌بندی کرده است.

ضمیری افزود: این جشنواره از آذرماه در کشور آغاز خواهد شد و طبق تقسیم‌بندی، زمان برگزاری این جشنواره در همدان هفته اول اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.