سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

انجام ممیزی عملکرد سال 94 شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

مواردی که ممیزان آن‌ها بررسی شود نیاز به بازنگری دارند و با انجام اقدامات اصلاحی موجب رضایت مردم میشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بررسی فرآیندهای ممیزی بر اساس چک‌لیست‌ها و اقدامات اصلاحی، باعث پیشگیری از نارضایتی مشتریان و ارتقای خدمات خواهد شد.
سیدمحمد موسوی‌زاده با بیان این‌که ممیزی در اقتصادهای مبتنی بر عملکرد و بازار، نقش مهمی دارد افزود: از آنجا که شبکه‌های توزیع برق انحصار طبیعی و ذاتی دارند، امکان رقابت کمتری در ارائه خدمات داشته و مشتریان، از قدرت انتخاب کمتری برخوردارند و ازاین‌رو ممیزی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: مواردی که ممیزان آن‌ها را بررسی کرده و نیاز به بازنگری دارند، با انجام اقدامات اصلاحی و ایجاد سازوکار لازم، علاوه بر جلوگیری از نارضایتی مردمی، موجب ارتقای خدمات شده و جایگاه سازمان را نزد مردم و مسؤولان ارتقا می‌دهد.
موسوی زاده تصریح کرد: ممیزی از فعالیت‌های شرکت، فرصت مغتنمی برای تبادل‌نظر، انتقال تجربیات و تبیین و بازنگری در استانداردهای کاری است.
وی با بیان این‌که ممیزی به‌نوعی تعالی افکار است افزود: دستیابی به استانداردهای واحد کاری، انتخاب تجربیات موفق، ارتقای عملکرد و بهبود خدمات از مهم‌ترین اهداف ممیزی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: اجرای برنامه ممیزی ضمن برآورده کردن نقش نظارتی حاکمیت، موجب می‌شود تا بهترین گزینه‌ها برای عملیات و اقدامات متناسب با  شرایط محیط کار انتخاب و مورداستفاده قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 11 هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان وجود دارد و حدود 73 درصد انرژی مصرفی این استان صرف بخش تولید از جمله صنعت و کشاورزی می‌شود.
انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.