سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون والیبال:

سلطانی فر تعامل خوبی با دولت دارد

داورزنی گفت: سلطانی‌فر رابطه خوبی با دولت دارد که می‌تواند با تعامل خوب برنامه‌ها را تا المپیک 2020 را به خوبی پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به برنامه‌هایی که سلطانی‌فر اعلام کرده است دو هدف کوتاه‌مدت و درازمدت تعیین شده است که تبیین استراتژی درازمدت می‌تواند کمک زیادی به ورزش کند.

وی ادامه داد: سلطانی‌فر تعاملات بسیار خوب و رابطه خوبی با دولت دارد که می‌تواند با تعامل خوب با مجلس و دولت و همکاری خوب با فدراسیون‌ها برنامه‌های کوتاه مدت 9 ماهه و درازمدت تا  المپیک 2020 را به خوبی پیش ببرد.

رئیس فدراسیون والیبال درباره اختلافات به وجود آمده در خصوص تغییرات اساسنامه‌های فدراسیون‌ها گفت: این مشکلات لاینحل نبود و با تدبیر و مدیریت قابل حل است که باید همکاری بین وزارت، فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک وجود داشته باشد تا به کمک یکدیگر از این موضوعی که پیش آمده عبور کنیم.

وی افزود: این موضوع کاملا داخلی است و نهادهای بین‌المللی نمی‌توانند دخالت کنند و می‌تواند با تعامل بهتر وزارتخانه، فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک حل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.