سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اعتبار میلیاردی برای اصلاح شبکه آبرسانی

30 میلیارد ریال اعتبار امسال برای اصلاح شبکه آب مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذبیح الله ذاکری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: از مجموع 70 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب مازندران 1500 کیلومتر آن فرسوده است. 
وی از تصویب و اجرای طرح جامع منابع تامین آب در مازندران خبر داد و افزود : بخش مطالعات این طرح پایان یافته و در مرحله اجرای عملیات عمرانی می باشد که در آن افق چشم انداز آب و فاضلاب مازندران تا سال 1404 پیش بینی شده است.
وی گفت: سد مخزنی هراز  با هدف  ساماندهی آب های سطحی استان و به منظور تامین آب آشامیدنی مردم شهرهای آمل و محمودآباد  و نور و رویان و سرخ رود با ظرفیت 427 هزار نفر از جمعیت این شهرها عملیات عمرانی آن در حال احداث است. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران  از تصویب اعتبار 265 میلیون یورو از ردیف بانک توسعه اسلامی بمنظور ساماندهی و اجرای شبکه آب و فاضلاب در شهرهای محمودآباد و رامسر و تنکابن و قائمشهر و آمل خبر داد و افزود : نرم ساماندهی تصفیه شبکه فاضلاب استان را در برنامه ششم به 55% خواهد رسید.
ذبیح الله ذاکری گفت: از مجموع 70 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب مازندران 1500 کیلومتر آن فرسوده بوده و نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار بمنظور اصلاح شبکه است.
وی افزود : 30 میلیارد ریال اعتبار امسال برای انجام اصلاح شبکه در مازندران از سوی دولت تخصیص یافته است.
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.