سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

معرفی مسئولان کمیته های اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مسئولان کمیته های اجرایی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در نشست ستادی جشنواره با ابراز امیدواری برای برگزاری جشنواره ای مطلوب، گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش تخصصی کودک، نوجوان، خردسالان، خیابانی، مسابقه ‌نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه خوانی، مسابقه عکس و پوستر تئاتر، تئاتر بین‌الملل، تئاتر دانش‌آموزی، بخش ویژه شامل صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ٣٤٤ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است؛ افزود: در بخش مسابقه تئاتر نوجوان ۶۱ اثر، در بخش مسابقه تئاتر خردسال ۵۶ اثر و در بخش دانش‌آموزی ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است. از این تعداد، ٣٩ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی، ۱۲۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و ۵۴ اثر مربوط به بخش مسابقه تئاتر کودک است.

عبادی خاطرنشان کرد: در نهایت ٣٤ گروه نمایشی برای شرکت در بخش های مختلف جشنواره پذیرفته شدند که ٩ گروه مربوط به استان همدان است. علاوه بر این ٦ گروه دیگر از استان نیز در بخش ویژه همدان به روی صحنه خواهند رفت.

وی عنوان کرد: ۱۰ گروه نمایشی از کشورهای مختلف هم برای حضور در بخش بین الملل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به همدان خواهند آمد.

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ادامه جلسه اعضای کمیته های اجرایی جشنواره را به شرح زیر معرفی کرد:

مجید فروتن: مدیر اجرایی جشنواره، نصرت اله رمضانی انور: کمیته هماهنگی و پیگیری، علی مرادی نور: کمیته مالی و پشتیبانی، مهدی حاجی زن العابدینی: حراست، حبیب شهنوازیان: اطلاع رسانی و تبلیغات، معصومه حدادی: دبیرخانه، مرتضی نوری: سمعی بصری، ساسان ضیائی: تشریفات و امور قراردادها، حسین صفی: امور هنری، داوود ابوترابی: امور سالن ها، سیدمجتبی موسوی: امور شهرستان ها، حسین رستمی: امر به معروف، محمدعلی فرجی: ناظر مدیرکل در سالن های نمایش و جواد گوگردی: مسئول اعتبارات جشنواره.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢١ تا ٢٧ آذرماه امسال با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.