سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 24آذر ماه جاری در خراسان شمالی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در نشست خبری گفت : این نمایشگاه 10صبح چهارشنبه هفته جاری با حضور صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد وحجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد در مصلی بجنورد افتتاح و 29آذز ماه نیز به کار خودپایان می دهد.

حسین فرخنده افزود:در این نمایشگاه مردم می توانند از تخفیف 30درصدی خرید کتاب بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 180غرفه و 330ناشر و 37هزار عنوان کتاب در حوزه های پزشکی، روان شناسی، کودک و نوجوان ،حقوق ،کشاورزی، کمک درسی و غیره برگزار خواهدشد.

وی با اشاره به برآورد 180میلیون تومانی هزینه برای نمایشگاه افزود:این نمایشگاه به لحاظ تعداد ناشر و همچنین مکان برگزاری بزرگترین نمایشگاه در بین نمایشگاه های برگزار شده در استان است.

گفتنی است:حضور مهدکودک ها و مدارس و اجرای شب شعر نشست های ایده یابی و آموزش کتابداران و غیره از جمله برنامه های جنبی است که در نمایشگاه اجرا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان و دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه کتاب نیز در این نشست افزود:350میلیون تومان بن الکترونیکی خرید کتاب چاپ شده که در صورت استقبال بیشتر امکان چاپ مجدد بن وجود دارد.

رضایی خاطرنشان کرد : زمینه حضور 13ناشر استانی نیز در غرفه های رایگان فراهم شده است و همچنین غرفه سرای اهل قلم نیز برای معرفی آثار نویسندگان در نظرگرفته شده است.

این نمایشگاه از 24آذر به مدت 9روز در مصلی بجنورد برگزار می شود و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9تا 12 و عصرها ازساعت 16تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.