سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تجهیز 34 پایگاه راهداری زمستانه در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از تجهیز 34 پایگاه راهداری زمستانه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رودباری اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی در 200 کیلومتر از راه‌های استان آسفالت حفاظتی ریخته شده که بیشتر در راه‌های روستایی و فرعی بوده است.

وی با اشاره به تجهیز 289 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در پایگاه‌‌های راهداری زمستانه تصریح کرد: 34 پایگاه راهداری زمستانی در استان همدان تجهیز شده است که 527 نفر در این پایگاه‌ها حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 10 هزار تن نمک خریداری شده  و 4000 تن نمک از سال گذشته در راهداری‌ها ذخیره شده است.

رودباری با تأکید بر اینکه آمادگی لازم برای بازنگه‌داشتن راه‌های استان در هر شرایط آب و هوایی وجود دارد، عنوان کرد: این توان وجود دارد که با بارش هر مقدار برف در استان همدان تمامی راه‌ها باز باشد.

وی خاطرنشان کرد: با بارش برف جاده‌های استان بسته نمی‌شود مگر اینکه کولاک و باد شدید رخ دهد که برای جلوگیری از بروز حوادث مجبور هستیم راه را ببندیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: از 106 نقطه بررسی شده در استان 70 نقطه به عنوان نقاط پرتصادف شناخته شد که کار مطالعاتی صورت گرفته و ساماندهی این راه‌ها در دست اجرا است به‌طوریکه تا پایان سال تمامی این نقاط ساماندهی خواهد شد.

رودباری با اشاره به اصلاح 72 پیچ در راه‌های استان همدان، یادآور شد: در سالجاری 72 پیچ توسط نیروهای راهداری اصلاح شده که عمدتا در راه‌های روستایی و فرعی بوده است.

وی افزود: همچنین 3 مورد اصلاح تقاطع، 52 مورد اصلاح پارکینگ و انسداد دوربرگردان‌های غیرمجاز و ایجاد سرعت‌کاه در مسیرهای اصلی و فرعی صورت گرفته که می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.