سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سهولت تردد خودروها در همه محورهای استان

با وجود بارش برف سنگین تردد در محورهای استان سمنان جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش سنگین برف در اکثرقریب به اتفاق محورهای این استان خبر داد و گفت: با وجود بارش برف تردد در محورهای این استان در جریان است.

سرهنگ حسن خسروجردی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در همه محورهای این استان روان است.

وی تصریح کرد: براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرز و گزارش‌های همکاران ما در راهداری هیچکدام از محورهای موصلاتی استان مسدود نیست.

سرهنگ خسروجردی از لغزنده بودن همه محورهای این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش سنگین برف بستن زنجیرچرخ در همه محورهای استان الزامی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان اظهارداشت: انتظار می‌رود رانندگان از سفرهای غیرضروری به این محورها خودداری و در صورت تردد در این محورها حتما علاوه بر زنجیرچرخ از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و ضمن رعایت همه نکات ایمنی از هرگونه شتاب در مسیر خودداری کنند.

وی از رانندگان و مسافران خواست: قبل از شروع سفر علاوه بر کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان همه نکات ایمنی متناسب با شرایط جوی موجود را مد نظر قرار داده و از سالم بودن برف پاک‌کن، مناسب بودن آج لاستیک‌ها، همراه داشتن زنجیر چرخ، وجود ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه‌شوی و... مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و در طول سفر هرگونه حرکات مخاطره‌آمیز اجتناب کنند.

سرهنگ حسن خسروجردی یادآور شد: در حال حاضر به استثنای محور شاهرود-رامیان تا گردنه اولنگ که از ابتدای فصل سرما تردد در آن به دلیل نبود ایمنی‌های لازم ممنوع شده همه محورهای استان باز و تردد به صورت روان در آنها جریان دارد.
انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.