سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پول چینی ها بهترین داور جهان را وسوسه کرد؛

کلاتنبرگ در اندیشه قضاوت در لیگ چین

داور سرشناس انگلیسی گفت پیشنهاد قضاوت در سوپر لیگ چین را بررسی می کند.

پس از این که  مطبوعات انگلیس مدعی شدند لیگ چین قصد دارد مارک کلاتنبرگ، بهترین داور جهان را برای قضاوت بازی‌های سوپر لیگ خود استخدام کند، این داور صاحب نام  در واکنش به این خبر گفت در صورتی که چنین پیشنهادی به دستش برسد آن را بررسی خواهد کرد.
کلاتنبرگ به آسوشیتد پرس گفت :" با نگاهی به خریدهای چین می توان گفت این کشور قطعا به دنبال توسعه فوتبال خوداست."
من با لیگ برتر قرارداد دارم اما اگر فرصتی پیش آید ،باید به راهبرد بلند مدت خود در زندگی حرفه ای نگاه کنم.چه مدت می توانم به عنوان داور کار کنم.؟ 12 سال در لیگ برتر بوده ام. این 12 سال فوق العاده بوده است.
 وی افزود: "هیچ پیشنهادی روی میز وجود ندارد اما اگر آنها پیشنهاد بدهند، آن را بررسی خواهم کرد. اما در حال حاضر من هنوز از کار کردن برای لیگ برتر و یوفا لذت می برم."
کلاتنبرگ که 10 سال است به طور منظم در لیگ برتر و یوفا قضاوت می کند ،تاکید کرد علت پیوستنش به سوپر لیگ چین دریافت پول بیشتر نیست بلکه هدف او کمک به وضعیت داوری چین است. همان کاری که هوارد وب با فوتبال عربستان سعودی کرد. 
گفتنی است کلاتنبرگ که روز سه شنبه از سوی Globe Soccer به عنوان بهترین داور جهان انتخاب شد در 12 ماه گذشته فینال جام حذفی انگلیس، فینال لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را سوت زده است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۰ دی ۱۳۹۵
آخه وارد کردن داور برای چیست باید با کلاسی های داوری داوران بومی را آموزشی داد