سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

راه‌اندازی دانشکده کارآفرینی در دانشگاه لرستان

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان رسالت مهم دستگاه‌های علمی استان را نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی دانست و گفت: دانشکده کارآفرینی در دانشگاه لرستان راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ امیری گفت : در بحث کارآفرینی تطبیق آموزش‌های آکادمیک و مهارتی دانشجویان با نظام نوآوری یکی از مهمترین الزامات جامعه به‌شمار می‌رود که برای شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی‌ها و توانمندی‌های اید‌ه‌پردازان استان برای نخستین‌بار نشست‌های هم‌اندیشی با فارغ التحصیلان دانشگاهی، مخترعان و ایده‌پردازان استانی و مشمولان بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

وی افزود: نشست‌های هم‌اندیشی با موضوع «‌توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب و کار از طریق پرورش ایده در استان» جهت ترویج فرهنگ نوآوری و تقویت خودباوری در توسعه فناوری به ویژه فناوری‌های نوین در استان برگزارشد که هدف از برگزاری این نشست‌ها جریان‌سازی کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه‌ها و زمینه‌سازی برای برگزاری رویدادهای استارت آپ ویکند و ایده‌بازارها است.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: بنیاد نخبگان لرستان در نظر دارد با اجرای کمپ‌های کارآفرینی، از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی منسجم، در قالب کارگاه آموزشی، سمینار و کلینیک، شناخت و مهارت دانشجویان را در زمینه‌های شکوفایی خلاقیت، کارآفرینی، ایجاد کسب و کار، چگونگی رقابت در فضای کسب و کار بالا ببرد.

وی رسالت مهم دستگاه‌های علمی استان را نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی دانست وافزود: دانشکده کارآفرینی در دانشگاه لرستان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.