سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف 500 ميليون ريال کالای قاچاق در کرمانشاه

500 ميليون ريال کالای قاچاق در شهرستان کرمانشاه کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و نقل از پایگاه خبری پلیس  فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف چند محموله کالاي قاچاق به ارزش بيش از 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا شيرزادي " گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با پديده شوم قاچاق کالا، انتظامي اين شهرستان با به کارگيري و هدايت پليس‌ هاي تخصصي و اکيپ هاي ويژه از يگان امداد و فوريت هاي پليسي 110 موفقيت هاي چشمگيري در اين زمينه داشته است.
وي افزود: طي چند روز گذشته با تشديد مقابله با قاچاق کالا، پليس اين شهرستان با اجراي گشت هاي هدفمند موفق به دستگيري 10 نفر قاچاقچي و توقيف شش دستگاه خودرو در اين زمينه شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: 994 ثوب انواع لباس زنانه، 19 طاقه پارچه قاچاق، يک هزار و 600 دست انواع شلوار، 100 دست کاپشن، 261 عدد قاپ گوشي، 75 تخته پتو و يک و نيم تن زغال از قاچاقچيان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ شيرزادي در پايان با اشاره به تشکيل پرونده براي متهمان و تحويل به مراجع قضائي، تصريح کرد: برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق کالا و جرايم اقتصادي به صورت ويژه در دستور کار انتظامي اين شهرستان قرار دارد و با اين موضوع در جهت حمايت از توليدات داخلي قاطعانه برخورد مي کنيم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، کالا ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.