سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

حضور نماینده مازندران در لیگ سه فوتبال

مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و پنج نماینده مازندران در گروه دوم و سوم رقابت ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، شهدای بابلسر، شهدای ماکران میاندورود، شهرداری جویبار، صنعت ساری و مقاومت نوین ساری پنج تیم مازندرانی حاضر در مسابقات هستند.

هفته اول رقابت ها ۲۶ دی ماه برگزار خواهد شد و در گروه اول سه تیم مازندرانی صنعت و مقاومت نوین ساری و شهرداری جویبار به مصاف شهرداری کامیاران، شهدای رزکان کرج، فرش طلایی ساوه، مقاومت تهران، آلومینیم آبسکون تهران، ملی پوشان تبریز و چوکای تالش می روند.

تیم های شهدای بابلسر و شهدای ماکران میاندورود نیز در گروه دوم با تیم های یاران غدیر هشتگرد، استقلال جوان گلستان، انتظار بجنورد، نسل ابومسلم مشهد، استقلال جنوب تهران و امید حسن آباد همگروه هستند.

در این مسابقات ۳۰ تیم حضور دارند و در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان بازی ها تیم های اول گروه به لیگ دسته دوم کشور صعود می کنند و سه تیم دوم‌ گروه ها و بهترین تیم سوم از لحاظ امتیازی به صورت ضربدری دیدار می کنند تا دو تیم دیگر هم جواز صعود به لیگ دو را کسب کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.