سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

پخش فیلم تئاتر "حرم تا حرم" دهه فجر درلرستان

فیلم تئاتر حرم تا حرم که آمیزه‌ای از شهدای انقلاب تا شهدای حرم است در ایام الله دهه فجر در محافل و جلسات قرآنی لرستان پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حوزه تخصصی  تئاتر هفته قرآن و عترت لرستان، فیلم ارزشمند حرم تا حرم تولید شد که آمیزه‌ای از شهدای انقلاب تا شهدای حرم است لذا این تئاتر زیبا و ارزشمند در ایام الله دهه فجر در محافل و جلسات قرآنی پخش خواهد شد.
منصور احمدی، افزود: جلسات قرآنی به‌صورت محافل جامع قرآنی در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و نقاط محروم با حضور قاریان ممتاز کشوری در دهه فجر برگزار  می‌شود.
وی گفت: همایش شب شعر فجر با موضوع قرآن، عترت و اهل‌بیت(ع) با حضور شاعران لرستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این‌که در هفته قرآن و عترت لرستان یازده فیلم کوتاه با موضوع قرآن تولید شد، ادامه داد: جهت اشاعه فرهنگ قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی تا پایان ایام الله دهه فجر تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.