سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری آیین بزرگداشت ۹۰ شهید شیمیایی بهبهان

برنامه روز جمعه 24 دی ماه از ساعت 14 آغاز می‌شود و مردم خوزستان و بهبهان یاد و خاطره شهدای شیمیایی را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده سپاه بهبهان از برگزاری آئین بزرگداشت شهدای شیمیایی بهبهان در شلمچه خبر داد و گفت: در این برنامه یاد و خاطره بیش از ۹۰ شهید شیمیایی را گرامی می‌داریم.

عبدالله خیران‌پور،اظهار داشت: آئین بزرگداشت شهدای شیمیایی شهرستان بهبهان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه روز جمعه 24 دی ماه از ساعت 14 آغاز می‌شود و مردم خوزستان و شهرستان بهبهان یاد و خاطره شهدای شیمیایی را گرامی می‌دارند.

فرمانده سپاه بهبهان بیان کرد: آئین بزرگداشت شهدای شیمیایی بهبهان در یادمان و محل شهادت این شهیدان در جاده شهید صفوی شلمچه برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای حضور خانواده‌های شهدا و مردم اندیشیده شده است.

وی در این ارتباط توضیح داد: بنا بر پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از 3 هزار نفر از مردم بهبهان در آئین بزرگداشت شهدای شیمیایی بهبهان حضور می‌یابند.

خیران‌پور اضافه کرد: در آئین بزرگداشت شهدای شیمیایی بهبهان که استاندار خوزستان نیز حضور می‌یابد سردار احمد غلامپور از فرماندهان دوران دفاع مقدس سخنرانی می‌کند و مداحان نیز به نوحه خوانی می‌پردازند.

وی  با بیان اینکه محل شهادت دلیرمردان بهبهانی در شلمچه گلباران خواهد شد، عنوان کرد: همچنین در این برنامه از کتاب شهدای شیمیایی بهبهان نیز رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه بهبهان در ادامه به دیگر برنامه‌های بزرگداشت شهدای شیمیایی بهبهان اشاره کرد و گفت: همچنین مراسمی امروز در کنار مزار نورانی این شهدا در گلزار شهدای شهر برگزار می‌شود که مشاور فرمانده سپاه در آن سخنرانی می‌کند.

خیران‌پور گفت: در حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به رزمندگان بهبهان بیش از 90 نفر از آنان به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.