سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع 1000 جلد کتاب بین شهروندان در کابل

رئیس نهاد فرهنگی خاطره‌آفرینان با تاکید بر تقویت فرهنگ صلح و مطالعه در افغانستان گفت: یک هزار جلد کتاب به همراه یک شاخه گل سرخ بین شهروندان کابل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، برنامه توزیع گل و کتاب تحت عنوان «شاخه گلی سرخ و کتابی برای صلح» امروز (پنجشنبه) به همت نهاد «خاطره‌آفرینان» در کابل برگزار شد.

این برنامه از منطقه «پارک شهرنو» آغاز و تا منطقه «ده‌افغانان» ادامه یافت که طی آن به شهروندان یک شاخه گل و یک کتاب پیرامون صلح اهدا می‌شد.

فرهنگ صلح و مطالعه را تقویت می‌کنیم

«بارش سروری» رئیس نهاد فرهنگی خاطره‌آفرینان با بیان اینکه فرهنگ صلح و مطالعه را تقویت می‌کنیم، گفت: یک هزار کتاب با یک شاخه گل برای شهروندان کابل توزیع می‌شود.

سروری افزود: این برنامه بیان‌کننده تقویت صلح و فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه بوده که به مردم امید می‌دهد.

وی با بیان اینکه 2 سال در حوزه تقویت صلح و مطالعه فعالیت کرده‌ایم، تصریح کرد: برنامه کنونی هفتمین برنامه برای تقویت صلح و مطالعه از سوی خاطره‌آفرینان است.

دولت از صلح حمایت کند

رئیس نهاد فرهنگی خاطره‌آفرینان از راه‌اندازی برنامه گسترده شاخه گلی سرخ و کتابی برای صلح در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: هدف از این برنامه تغییر ذهنیت‌ جامعه‌ جهانی در مورد افغانستان است.

بارش سروری توضیح داد: خاطره‌آفرینان در تلاش بوده تا تصویر جدیدی از افغانستان ارائه دهد و سوء برداشت‌ها را از بین ببرد.

به نوشته فارس، سروری در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه افغانستان نیازمند صلح است، گفت: رهبران دولت وحدت ملی از روند صلح حمایت کرده و با نهاد‌های حمایت‌کننده صلح همکاری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.