سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقبای تازه به دوران رسیده آژانس‌های اتومبیل ماندگارند؟

تاکسی‌های آنلاین چند وقتی است که جای خود را در بین شهروندان تهرانی باز کرده است، خودروهای کرایه ای که از طریق اپلیکیشن های موبایلی خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان تاکسی‌های آنلاین چند وقتی است که جای خود را در بین شهروندان تهرانی باز کرده است، خودروهای کرایه ای که از طریق اپلیکیشن های موبایلی خدمات ارائه می‌دهند و حسابی هم رضایت مسافران خود را جلب کرده اند.


گسترش خدمات تاکسی موبایلی ها در حمل و نقل شهری با فراگیر شدن آن واکنش هایی را به دنبال داشته بطوریکه مسئولان شهری و کشوری به دنبال توقف این خدمت رسانی البته از نوع ارزانش به مردم هستند.


سازمان تاکسیرانی، اتحادیه اتومبیل کرایه و وزارت صنعت با ایرداتی نظیر اینکه هیچکس پاسخگوی امنیت و تایید صلاحیت این گونه خودروها نیست به این شیوه خدمت رسانی ایراد می گیرند و به دنبال تعطیلی آن هستند.


محمدتقی مهدیخانی مدیرعامل شرکت تاکسی بیسیم تهران در این خصوص پیش از این گفته بود اعتماد ، امنیت و پاسخگویی که تاکسی دارد قطعا یک پبک شخصی نمیتواند داشته باشد.


فرهاد یغماییان نایب رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه تهران نیز در گلایه از فعالیت آژانس های آنلاین اعلام کرده بود که اتاق اصناف تهران در راستای همکاری با اتحادیه در نامه ای به پلیس امنیت خواستار پیگیری و متوقف کردن این نوع آژانس ها شده است .


در مقابل همه این‌ها شهرام شاهکار مدیرعامل اولین سرویس هوشمند درخواست خودرو اذعان دارد که تمام پرنسل فعال در شرکت از نخبگان و رتبه های تک رقمی بهترین دانشگاه های تهران هستند و رانندگان جذب شده دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند، مسئله ای که در آژانس های اتومبیل کرایه مغفول مانده است.


وی در ادامه در خصوص امنیت و کیفیت سرویس ها گفت: قیمت ، شماره راننده، شماره پلاک خودرو در زمان درخواست سرویس به مسافر اعلام میشود و مسافر در پایان سفر ملزم به ارزیابی راننده است و نمره داده شده توسط مسافر مهر خروج و یا ماندگاری راننده در سیستم میباشد.


حالا باید دید نگاه موسسات ، ادارات و مسئولین حوزه ی حمل و نقل به ورود این کسب و کار نوین چیست!!!


آیا فعالیتهای تاکسی های اینترنتی متوقف میشود یا آژانس های دیگر اتومبیل کرایه به این نوع سیستم ها مجهز می شوند؟

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ali
۲۲:۳۵ ۲۸ دی ۱۳۹۵
خب ثبتش کنن و تحت نظارت قرارش بدن و امنیت رو برقررار کنن مثل یک آژانس بسیار بزرگ ...چرا حذفش کنن
سهیل
۲۲:۲۹ ۲۸ دی ۱۳۹۵
اگه خوب نیبود مردم سمتش نمی رفتن و مردم تعیین می کنن چه چیزی می خوان
از تاکسی های معمولی امنیتش بهتره !اگه کسی سوار یه تاکسی بشه و طرف آدم ناحسابی از کار بیاد شما نمی تونی پیداش کنی مگه اینکه شماره پلاکش رو برداری ولی تو اپ همه چی معلومه
قیمتش ارزونتره و تو این شرایط اقتصادی واسه مردم جذابیت بیشتری داره
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
کارتاکسی آنلاین خوب هست. نه اینکه تاکسی های سازمان تاکسیرانی تو برف و بارون فقط دربستی سوار نمیکنند ....مردم باید ناخواسته سوار مسافرکش های آزادشن
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۸ دی ۱۳۹۵
صحبت از امنیت بزرگترین دروغی هست که میشه گفت تو این زمینه
تنها راهکار تاکسی رانی هم اینه که جمع کنه بره خونشون
دنیای رقابته
على
۱۶:۳۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
خيلى هم عالى هستش. هم قيمت بسيار مناسب هم امنيت بسيار بالا هم مودب بودن راننده ها هم تميز بودن ماشينها. الان مشكل كجاست؟ چون مردم راضى هستن، چون نصف آژانسها پول ميگيرن ؟؟؟؟ بريد خجالت بكشيد. از خدا بترسيد. آژانسهاى تاكسى پدر مردم را درآوردن اينقدر پول ميگيرن. همه مردم بايد حمايت كنن تا تاكسيهاى آنلاين با قدرت بيشتر بمانند.
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
چرا باید جمع بشن؟؟؟
وقتی تاکسی ها و آزانس ها سال ها در خواب زمستانی اند و نیاز های مشتری رو در نظر نمیگیرند چرا نباید بقیه پیشرفت کنن؟
به نظرم تاکسیرانی بی مهابا قیمت ها رو افزایش داد بدون اینکه سلامت رانندگانش تایید شده باشه، یا خودرو ها از کیفیت بالا برخوردار باشن
مجید
۱۴:۲۹ ۲۸ دی ۱۳۹۵
تاکسی های آنلاین فوق العاده هستند. قیمت ارزان ، برخورد خیلی خوب ، سریع آمدن و ......
باعث شده که من از این تاکسیها استفاده کرده و به سایر دوستانم هم پیشنهاد داده ام.