سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی کارگاه چوب بری در چهار دانگه/ مهار حریق در کوتاهترین زمان + تصاویر

یک کارگاه چوب بری به مساحت تقریبی 500 متر مربع با کاربری تولید انواع کلاف مبلمان و صندلی، دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 17:10 روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در چهاردانگه، انتهای خیابان حسین آباد مفرح بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اقدام به اعزام هم زمان نیروهای ایستگاه های 12، چهاردانگه و یک دستگاه تانکر آب به محل آتش سوزی کرد.



داود قلی زاده (افسر آماده منطقه چهار عملیات) که در محل حادثه حضور داشت دراین باره تصریح کرد: در زمان رسیدن آتش نشانان به محل، یک کارگاه چوب بری به مساحت تقریبی 500 متر مربع با کاربری تولید انواع کلاف مبلمان و صندلی به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.



وی افزود: با توجه به وجود چندین كارگاه مبل سازی دیگر در کنار این کارگاه و حجم بسیار زیادی از الوارهای چوبی که دراین محل وجود داشت، احتمال گسترش و سرایت شعله های زیاد بود.

قلی زاده تاکید کرد: در این حادثه آتش نشانان به سرعت عملیات خود را با قطع جریان برق و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی آغاز کردند و پس از یک تلاش نفسگیر موفق شدند از سرایت آتش به كارگاه های دیگر جلوگیری کرده و آتش سوزی را در كوتاهترین زمان ممكن خاموش کردند.



گفتنی است؛ آتش نشانان با استفاده از فن فشار مثبت دود ناشی از آتش سوزی که کارگاه را در بر گرفته بود تخلیه کردند و با اطمینان از رفع هر گونه خطر به مأموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.