سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ وحدت و اطاعت از رهبری ، عوامل تداوم انقلاب اسلامی

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حفظ وحدت ، همدلی و اطاعت از فرمان رهبری را عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم در جمع نیروهای تیپ 321 شهیدحفظ وحدت و اطاعت از رهبری ، عوامل تداوم انقلاب اسلامی اشراف شهرستان مرند افزود : تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت کنونی کشور هم به این دو عامل مهم نیازمند است و باید بیش از ئیش مورد توجه مردم و مسئولان قرارب بگیرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت : مردم ایران  در سال 1357 با اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) و با همبستگی و یکدلی دست استعمارگران را از این کشور کوتاه کردند و موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شدند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حضور میلیونی مردم و حضور حدود 10 هزار نفر از خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کاروانهای پیاده روی اربعین و مراسم دینی و انقلابی نشانه احیای ارزشهای اسلامی در بین خانواده های ایرانی دانست و تصریح کرد : حفظ استقلال و تمامیت عرضی کشور و  تبعیت نکردن  از کشورهای سلطه گر از برکات انقلاب اسلامی ایران است که با تقدیم خون شهیدان حاصل شده  و امروز شاهد گسترش عزت ایران در تمامی نقاط جهان هستیم.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  جمهوری اسلامی ایران افزایش بینش سیاسی و اجتماعی و مشارکت های مردمی را از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود :  پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم با بینشی متفاوت تر از گذشته و با حضور حداکثری در تمامی زمینه ها  حضور یافتند و به جهانیان ثابت کردند که دیانت همراه با سیاست را به خوبی آموخته و در هم آمیخته اند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم وظیفه اصلی مردم و ارگان های نظامی را هوشیاری در برابر  ترفندهای جدید دشمنان دانست و گفت :  دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها دولت امریکا با ایجاد جنگ نرم و هدف قرار دادن بنیان خانواده ها در پی نفوذ در داخل ایران هستند .
در پایان این مراسم از چند تن از نیروهای ارتش تیپ 321 شهید اشراف مرند که دارای مقام های کشوری و استانی در مسابقات قرآنی بودند تجلیل شد.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.